PAREREA MEA DESPRE INVATAMANTUL ROMANESC SI REPETENTI IN CLASA I

   Vizionare 77,855

ALUZIVA

Acum 2 ani

Ministrul Ecaterina Andronescu a propus sa se modifice legea si sa poata fi lasati repetenti copiii din clasele primare, pentru ca asa considera ca va scadea rata analfabetismului. Parerea mea este ca trebuie sa investim mai mult in invatamant, copii si profesori si sa lucram la realele probleme: toalete in curte, igiena precara, materie invechita, scoli care cad peste copii, profesori violenti si multe altele.
- - - - - - -
Ma gasiti pe insta si facebook!
aluziva
Aluziv/
Propuneri de colaborare? Scrie-mi!
alina @ aluziva . ro
- - - - - - -
SUPPORT & DONATIONS
www.patreon.com/ALUZIVA
www.paypal.me/aluziva
- - - - - - -
ALUZIVA SHOP
Cani, tricouri, hanorace #shitmom - letrico.ro/shops/aluziva
Beanbags, hamace, plase textile, bratari argint - comanda pe mail la alina@aluziva.ro
- - - - - - -
(C) & (P) Alina Greavu 2019
All rights reserved. Unauthorized reproduction is a violation of applicable laws. In order to avoid copyright infringement, please, do not upload this song/video on your channel.
- - - - - - - -
Happiness Boutique: bit.ly/2sIsvXP Fiecare comanda va aduce puncte care se transforma in cadouri la alegere. Transport gratuit in toata lumea! Subscribe canalului de youtube pentru tutoriale de stil! ropost.info
Colierul Art Deco - bit.ly/2RdKOhd
Colierul Legend Boho - bit.ly/2WimYoh
Instagram @Happinessbtq
Snapchat @Happinessbtq

Comentarii
# ACA
# ACA Acum an
Cand eram eu in scoala generala, era o practica ca din clasa a 5-a,sa se formeze clase cu cei mai buni elevi (clasa A), mai putin buni (B) si slabi(C). Evident ca la clasa A erau cei mai buni profesori iar la polul opus trimiteau "ramasite" (scuze de termen). Din pacate eu am fost in "clasa slaba", pot sa iti spun ca detest acea scoala. In clasa a 5-a am inceput sa invat Limba Franceza, am avut o profesoara super, care ne invata asa de frumos incat am prins drag de materia ei. Din pacate profesoara s-a imbolnavit si a fost nevoita sa se pensioneze. Dupa ea, in fiecare an am avut un alt profesor, care evident era un tanar debea iesit de pe bancile facultati. Deci, ca urmare nu am invatat mai nimic din aceasta limba-aceeasi situatie si cu Lb. Engleza... Imi mai amintesc si acum cum elevii din clasa "A" radeau de cei din clasele "C", ca ei sunt prosti si ca nu invata...😡😢 O alta amintire urata, evident. Eram la ora de Romana si diriginta ne punea niste intrebari din materie iar eu am dat un raspuns comic si evident gresit, toti colegi au ras de mine iar ea in loc sa faca ceva, a inceput si ea sa rada de mine. De atunci am o teama sa spun ceea ce gandesc...😤😤😩 Iar la matematica, profesoara ne dictat dupa manual, daca procepeai bine daca nu si mai bine, aveam un coleg care se pricepea la mate, daca el intelege era perfect, restul nu mai contau! Din pacate, pentru mine scoala a fost un chin la propriu: am fost umilit atat de colegi cat si de profesori, batut de colegi...😭😫 Imi amintesc cum plangeam la ore din cauza umilintelor si nici-un profesor nu lua atitudine...😢
Ana-Maria Irodei
Ana-Maria Irodei Acum 7 luni
La fel, dar eu la A si suntem in 2020
EU Gaming
EU Gaming Acum 9 luni
@Isoscel1982 Măcar atât,btw mersi,spor la orele online,totuși am aflat de la unul respins dar care se încadra că merg ăia de după-amiază(de la 2-8)
Isoscel1982
Isoscel1982 Acum 9 luni
@EU Gaming asta e..nu toti putem sa invatam matematica. cel putin la celelalte materii sa ai note decente si sa iei examenele. mult succes!
EU Gaming
EU Gaming Acum 9 luni
@Isoscel1982 Nu mai am motivația aia ca atunci,acm la mate 4 e ca la el acasă,totuși în rest rezist la 7-8-9 sau 10
Isoscel1982
Isoscel1982 Acum 10 luni
imi pare foarte rau. chiar am impresia ca ai fost un elev care si-ar fi dorit sa invete ceva la scoala. sper ca acum esti ok.
Madalin Betea
Madalin Betea Acum 6 luni
Ar trebii sa schimbam din temelii sistemul de învățământ romanesc care este vechi și depășit și sa implementam sistemul Finlandez care este cel mai bun din lume ???.Dar pentru asta ne trebuie sa avem oameni competenti și mentalitatea necesara !!!.
Gabriela Bront
Gabriela Bront Acum 7 luni
In opinia mea, sistemul e invatamant demoralizeaza si streseaza copiii.
Daiana Mora
Daiana Mora Acum 7 luni
Fuck yeah! You`re fucking right! Bravo Aluziva, imi place ca spui lucrurile pe nume. Sunt de acord cu toate ideiile si exemplele pe care le-ai insirat. Bravo! Eu ma gandesc, ca orice om, astia cand au cazuri si incerca sa gaseasca solutii mai gandesc si cu capul? sau doar cu curul.... pt ca ai MARE dreptate si se vede ca ei, in "inaltul" lor post, nu au considerat aceste scenarii....habar n-am cum au ajuns acolo... si e de tot rasul bullshit-urile pe care le scot pe gura. Anyway, felicitari inca odata!
Georgi Ion
Georgi Ion Acum 7 luni
Încep să mă gândesc serios că, a rămâne în țară înseamnă indirect un act de cruzime asupra viitorului meu copil, fiindcă va fi victima acelorași abuzuri la care am fost și eu și alții. Deși iubesc țara asta, un om nu o poate schimba. Sper ca lucruripe sa se îndrepte, dar la ritmul în care plec tinerii din țară, mă duc indoiesc...
Daydreamer
Daydreamer Acum 7 luni
Stai,ce..ar trebui sa fie psihologi in scoli teoretic? Sincer m am plimbat pe la multe școli și licee din zona județului în care locuiesc și nu am pomenit nicicând de așa ceva ,credeam că doar in filme sunt aia.. eu am dat doar de administratori care erau și medici și asistenți de director :))dar mai presus de toate, niste nesuferiți care abuzează verbal copiii. Am pățit la începutul anului când habar nu aveam unde îl găsesc pe dnu administrator care se plimba din liceu în liceu și am întârziat un minut fata de programul pe care îl are el..și a făcut tamtam de m au știut următoarele clase de lângă biroul lui..că ce i treabă lui că sunt eu cu probleme la cap că nu ma pot orienta..și s a mai și luat de mine că era ușa stricată și a zis că poate mă duce mintea sa o închid cum trebuie..pai pnm e prima oară când vin in liceul asta care nici nu este cel de care aparțin (al nostru e in renovare,așa că împărțim spațiul cu un alt liceu)
Bruh
Bruh Acum 7 luni
Sunt tare curioasa ce parere ai despre cum a gestionat actualul minister al invatamantului situatia asta? Ca elev in an terminal nici nu mai stiu ce sa cred. Foarte multa incertitudine in perioada asta si nu cred ca se mai face ceva fix acum "in ajun".
Eliana Stefania
Eliana Stefania Acum 7 luni
Ai mare dreptate! Ca sugestie, ai putea sa faci inca un video asemănător, dar despre situația actuală 😘
Madalina A.
Madalina A. Acum 8 luni
Din pacate vad videoclipul asta prea tarziu sa mai las comentariu acum, dar cum ai mentionat de faza cu psihologii in scoli mi-a adus aminte de o faza din clasa a 5-a si am avut un fel de flashback atat de emotional ca aproape am inceput sa plang. Fara sa vreau, l-am palmuit pe un coleg, oricat de ciudat ar suna palmuirea neintentionata, iar respectivul a inceput sa planga. Profa nu era prezenta la momentul respectiv iar colegii evident isi faceau de cap. Vine psihoproasta scolii in clasa sa ne anunte nu mai stiu ce si il vede pe respectivul cum plange si il intreaba ce s-a intamplat. Evident ca nu ii spune contextul si nu aveam de la ce sa ma astept mai mult, eram copii, na. Eu aveam increderea ca tipa ar fi vorbit rational si ar fi incercat sa ajunge la miezul problemei, pentru ca in creierul meu de pustanca de a 5-a stiam ca asta fac psihologii. Sa nu mai zic ca femeia era relativ tinerica, nu ii dadeam mai mult de 35 de ani. In schimb a inceput sa tipe la mine ca ce e cu comportamentul asta, si sa ma intrebe daca asa fac eu de obicei, ca bat copii nu stiu ce. Am inceput sa ma panichez, dadeam sa ii raspund, sa zic adevarul ca nu a fost chiar de loc cu intentie dar nu ma lasa un cuvant sa spun, tipa peste mine si ma punea la colt si il mangaia pe respectivul. Evident ca la un moment dat eram speriata si panicata si am inceput sa plang si ma balbaiam, tot incercand sa ma apar. A plecat pana la urma, dar se uita la mine de parca eram copilul diavolului. De atunci m-am cam prins cum e in viata si cu adultii din sistemul de invatamant, cel putin la noi in tara.
Andreea Wit
Andreea Wit Acum 8 luni
Ai mare dreptate Aluziva 👍
Ștefan Popa
Ștefan Popa Acum 8 luni
În clasa 5 am avut o dirigintă, care era și profesoară de matematică, și a predat matematică pe înțelesul nostru. În plus, ea știa cum să vorbească cu noi și să ne explice materia când nu știm ceva. Ehh...... situația se schimbă în clasa 6, diriginta mi se schimbă cu o profesoară extraordinară, care a fost una din cele mai bune diriginte pe care le-am avut vreodată, de Limba Și Literatura Română, dar la Matematică și Educație Tehnologică am avut 2 profesoare cretine, cu probleme mintale grave de tot. Încep cu profesoara de Matematică, o femeie care mi-a provocat din clasa 6 până în clasa 8 o scârbă imensă față de Matematică, și față de ea, pentru că ne jignea, ne umilea, ne înjura, ne drăcuia de fiecare dată când noi nu înțelegeam ceva. În clasa 7 am luat atitudine: toată clasa a făcut petiție să înlocuim profesoara de mate (a fost ideea mea, mai ales că femeia aia era groaznică) pentru că preda în ultimul hal, deci era groaznic. Mergeam la meditații la mate dar degeaba pentru ca atât de traumatizat, atât de marcat am fost de profesoara aia încât mi s-a făcut frică de orice profesor care preda și ne explica WOW, dar, efectiv, n-am putut să învăț Mate de frică. Drept dovadă, am luat 3,80 la mate la Capacitate pentru că aveam blocaj la Mate. Situația mea la Mate a început să se îmbunătățească odată ce parcurgeam liceul (acum sunt clasa 12 la clasa de Științe ale Naturii), fiind la liceul teologic acolo a fost o profesoară exigentă, dar care preda foarte bine și fără să facă exact ca toți dracii ca aia din gimnaziu. Într-un fel, a fost punctul de plecare spre a învăța singur mate, în clasa 9, și țin minte că un an de zile lucram la matematică zi și noapte, deci lucram o oră-două pe zi, iar în clasă dădeam randament. Mai greșeam, dar asta pentru că mă grăbeam la exerciții. Tot teologicul a încercat să mă fac să mă răzgândesc să numerg la Real, dar nu le-a mers, mai ales că eu nu am vrut la teologie, dându-mi seama mai târziu că în liceul ăla, nu se făcea practic mai nimic. Am avut ambiție, profesoara de mate de la fosta școală m-a ajutat , am luat examenul de diferență cu 5 la Informatică C++ și după ce am rezolvat cu transferul, am zis că eu nu mă mai întorc la seminar niciodată de niciodată. La noul liceu, profesorii sunt extraordinari, predau foarte bine, fără să te jignească și poți vorbi pe orice temă cu ei. O profesoară a fost și este cea mai bună: profesoara mea de matematică, care a venit atunci când am intrat in clasa 12, femeie extraordinară, care, atunci când am luat 2 la un test, m-a încurajat să învăț și să-mi dau mai mult din silință pentru că ea crede că pot mai mult, acum având note bune. Și ăsta este tipul de profesor care trebuie să existe în școli și licee, nu fosilele comuniste care predau o materie după dictare ore întregi pentru că n-au avut alt loc de muncă. Trebuie URGENTĂ O REFORMĂ DIDACTICĂ, MĂ REFER LA FORMAREA PROFESORILOR, DE A PREDA DUPĂ METODE NOI, DE EXEMPLU METODA SISTEMULUI NORDIC. Sper să-mi dea cineva dreptate ;)
Andrei
Andrei Acum 8 luni
0:58 aia care iau peste 5, 70 la suta fac ore in particular proasta pulii. Liceele mari fac " performanta" pe spatele parintilor cu bani Un 7 muncind singur e mai bun decat un 9 sau 10 cu ore in particular
Florentina Musteata
Florentina Musteata Acum 9 luni
Eu nu obisnuiesc sa comentez,dar tu,esti incredibila! BRAVO👏
Blana Teodora
Blana Teodora Acum 9 luni
Prea bine spus !
Vescan Flavia Mihaela
Vescan Flavia Mihaela Acum 9 luni
Tu ar trebui sa fii ministrul educatiei, draga mea! 🤗❤️
Vescan Flavia Mihaela
Vescan Flavia Mihaela Acum 9 luni
Am tresarit cand am auzit: “Fac si eu ca Flavia” 😂😂
Mari Ana
Mari Ana Acum 9 luni
Scuze, dar aici ii dau dreptate Dnei Andronescu. Sa nu se inteleaga gresit, nu sta nimeni cu biciul la spatele copiilor sa vaneze cand nu stiu ceva cat de mic si jap sa ii lase repetenti ca asa "da bine". In niciun caz nu e vorba de asa ceva. E vorba ca in clasele 1-3 se formeaza baza si un elev care trece trebuie sa stie sa scrie si sa citeasca, trebuie sa aiba un vocabular adecvat varstei respective, cat e posibil...n-o sa-i ceri sa fie savant la varsta de 9 sau 10 ani. Cand insa copilul nu stie notiuni de baza, trece prin acele clase evident ca il las repetent, dar nu pentru a-l rusina sau injosi, ci asta inseamna ca acel copil nu a asimilat notiunile care ii trebuie lui si eu lasandu-l in clasa inferioara il ajut efectiv sa fixeze ceva ce n-a putut; poate nu e un copil prost, ci e pur si simplu mai lent decat altii si nu reuseste sa mearga intr-un ritm concomitent cu alti copii si atunci eu il pun sa repete clasa ca SA RAMANA CU O BAZA CLARA, sa nu treaca de la inceput cu lacune, pentru ca daca trece cu lipsuri mai departe ajung sa dau nastere unui semianalfabel. Zeci de ani s-a mers pe principiul asta si a fost ok, am avut in clasa I fata repetenta, care acum e medic, dar genul de medic lent care te suceste pe toate partile etc. In ziua de azi au aparut ca ciupercile dupa ploaie o armata de psihologi cum e cea din emisiune (nici nu stiu de unde au iesit toti). Se vede insa treaba ca doamna respectiva vorbeste din tratate, din carti, deci e total pe langa realitate si probabil o fi primit si "instructia" maretului si multlaudatului invatamant finlandez, despre care persoane care au avut de-a face in realitate au afirmat ca e un kkt. Dupa cum descriau oameni din interior, parinti etc realitatea acestui faimos invatamant e ca ii invata pe copii toate lucrurile de viata si in esenta nimic, ca nu exista o disciplina sau ca profesorii sunt nevoiti sa mearga la cursuri de auto aparare ca sa isi tina orele. Da, am vazut astfel de relatari. Deci de aici rezulta ca acele chestiuni de genul vezi ii depistam talentele copilului si il formam pe ce are nevoie, ca il invatam sa isi apere drepturile sunt niste povesti frumoase. Din ce spun cei care au avut de-a face realitatea e mult mai dura. Eu prin asta nu incurajez ruperea sau izolarea de tot, chiar e bine cei care decid sa se uite si in jur. In afara Romaniei sunt atatea modele de invatamant, pot sa le studiez pe toate si sa iau partile bune de la unul sau de la mai multe, daca eu consider ca imi este de folos. Insa ca sa ma duc spre invatamantul finlandez si sa il implementez strict pe asta cu totul parerea mea e ca e o gresala, pe care or s-o regrete oamenii mai tarziu.
Miri Kira
Miri Kira Acum 10 luni
Eu sunt in Germania, in Nord. Aici treaba asta nu mai e de foarte mult timp un subiect delicat. Nu poti sa treci o clasa, nu poti. Repeta clasa si gata. Nu e o solutie sa treci clasa, daca tu nu esti in stare. Aici mentalitatea e diferita. Daca nu poti sa te descurci dpdv financiar, nu faci copii. Ei nu prea se casatoresc. Am fost aici la biblioteca, intr-un singur an, de mai multe ori decat am fost in 20 de ani in Romania, pentru ca nu miroase a imbacsit si au enorm de multe carti. Dar aici la gradinita, incep si fac niste chestii atat de misto, ce noi nu vom avea ever. Invata sa gandeasca logic, au fel si fel de instrumente pentru muzica, mancarica buna, fel si fel de jocuri, lectii, invata lucruri pe care le vor folosi. Invata sa planteze, invata sa aiba grija de animale, se duc prin parcuri si sunt invatati prin faptul ca strang mizeria, sa nu faca mizerie. Au o multime de activitati si sunt invatati de mici, sa faca anumite treburi. Sunt invatati sa lase curatenie in urma lor, nu jegul de pe lume. Si da, sunt si lasati repetenti. Multi din ei. Asta e, repeta. Cunosc o doamna director de gradinita, care are 3 copii, unul din ei a repetat clasa a 2-a de 2 ori si a 3-a o data. Au chemat-o la scoala si i s-a zis ca nu se descurca baiatul si ca el ar avea nevoie sa repete anul. Dar discutia nu merge ca la noi, ca te ameninta ca esti repetent si ramai cu chestia asta ca tu ai fost repetent, toata viata. Aici e foarte lejer.
Nicko Mocanu
Nicko Mocanu Acum 10 luni
Nu am avut experiențe foarte rele în școală, dpdv educațional. Luam note bunicele, nu extraordinare, dar pot ca să spun ca am avut un singur profesor pe care până în ziua de azi îl consider cel mai prost profesor pe care l-am avut. Profesoara mea de română de gimnaziu pe lângă faptul că era genul de profesor care îl ridica în slăvi pe Eminescu (hello, he was just a writer) avea și o tendință dezgustătoare să își facă o părere despre cât de bine era pregătit elevul, înainte să îl asculte. Eu eram genul de elev care nu ieșea din note de 6 sau 7 la ea. E adevărat că mă descurcam cam prost la citit ptr că îmi era frică să citesc de față cu clasa, dar asta era indicație pentru ea că nu învățam/nu citeam și nu că eram timidă. DIn cauza aceasta în clasa a 6-a am avut o scârbă așa de mare de această profesoară de mi-am jurat că nu am să citesc nimic în afară de lecțiile de la ore. Munca suplimentară era degeaba cu ea că oricum făcea favoritisme și se concentra pe o mână de elevi pe care îi considera buni, restul pizda mă-si (ca să nu mai spunem că m-a jignit RĂU de tot când a spus în clasa a 7-a că aș fi o influență proastă pentru colega mea de bancă, care era printre cei favorizați, și că ar trebui să am altă colegă de bancă -.-). Vine clasa a 8-a, am luat 8.75 la bac la română și era practic șocată că am reușit să iau peste 8. După clasa a 8-a m-am apucat să citesc intensiv, pentru că nu mai eram obligată să o fac, iar în clasa a 10-a am vizitat-o și i-am spus că am ajuns la cel mai bun liceu (colegiu național) din Vrancea. A rămas mască. Exact asta vroiam să văd de la ea. Într-un fel îmi pare bine de această profesoară pentru că dacă nu ar fi fost ea, nu aș fi încercat să îi fac în ciudă și să mă înscriu la cel mai bun liceu din județ și nu aș fi aflat cât de mult îmi place de fapt să citesc.
Alex Sterea
Alex Sterea Acum 11 luni
Băi deci esti super tare!!! Esti singurul youtuber român caruia îi urmăresc videourile până la sfârșit. Am dat de tine random, la videoul cu Digi (pe care l-am văzut de două ori :))) iar acum nu ma ma mai pot opri în a-ţi urmări contentul. Esti super tare!
EU Gaming
EU Gaming Acum 11 luni
Ca elev am vazut cu ochii mei cum sunt scolile englezesti,timp de cateva zile,e fain,eram tocilar,clasa a 6-a la ei fac ce fac ai noștrii în a 2-a sau maxim a 3-a,acolo majoritatea pleaca la 40-50 de ani,asa ca nu avem fosile,exista la mine in scoala(romanica noastra proasta si dilie)avem profi la 60-70 de ani Acolo nu exista catalog,si programa e o propunere,si in teorie,dar si in practica,la noi care e optionala in teorie,un reper,o recomandare,dar in realitate primesti un calificativ prost si un salariu redus drastic,de parca se chinuie sa plateasca toate si cu ala daca au calificativ maxim La taica-meu,care era in anglia,am plans la ce profi intelegatori aveam acolo cand trebuia sa plec,in a doua zi am luat 4,ca nu am invatat o argumentare,irelevanta,de tot cacatul,care e de cateva pagini studentesti Mersi scoala,a doua zi venit,si direct 4,dar ce calduroasa primire,pacat ca legislatia la noi e prea grea,ca in mod oficial putini au plecat ca elevi,in realitate miile de elevi sunt afara din tara practic,dar ei raman in catalog si se declara abandon scolar si 30% din salariul parintilor din strainatate e inghetat,si protectia copilului e sesizata,si esti ca transfer la mila directorului,care poate respinge transferul Ei sunt tratati urat,adica la mine in scoala se face curatenie de elevi sa reduca costurile,dar femeile de serviciu angajate doar spala pe hol si iau cornul si laptele Asta e un semnal de alarma ROMANIA WAKE UP
Bîru Veronica
Bîru Veronica Acum an
daca candidezi vreodata ca presedinte... anunta ne...
Scarawezii M
Scarawezii M Acum an
si pe mine m-a lasat diriga la romana corigent intr-a 5-a,pt ca nu prea dadeam pe la ea,si cand ma prindea,ma asculta ca imi trebuia note,dupa 4 pt tema nefacuta,4 ca nu stiu ce,si cand ii raspundeam tot ce ma intreba,ma intreba cat cred ca merit...si cand am zis 7,dupa ce am raspuns tot ce m-a intrebat,a zis ca sunt nesimtit si ca sa stau jos pt ca 5 e deja prea mult pt mine:))Pe urma intr-a 6-a iar m-a lasat corigent si mi-a promis ca nu o sa trec clasa,dar din fericire am dat corigenta cu alta profesoara,unde am luat cu 10 si am incheiat anul cu media 10 la romana pe merit:))Si uite asa m-au scarbit unii dintre astia si nu m-am mai dus deloc,de am facut-o pe a 7-a de 5 ori pt ca preferam sa stau toata ziua sa joc fotbal in curtea scolii si sa organizez meciuri intre clase in timpul orelor decat sa-i vad pe unii dintre ei sau sa-si bata joc de mine.Asadar m-au exmatriculat din 3 scoli.Acum,la 32 de ani,sincer...imi e rusine de crap cand mi se cere diploma de studii la angajare pt ca trebuie sa duc foaia matricola in loc de diplome de absolvire si raman contabilele socate si balbaindu-se intreaba..."Tu nu ai diplome?!?Cum puii mei sa te inregistrez pe postul de Manager/Sef de Departament cu asta...?!?!":))
Cristina Bărbuleasca
Cristina Bărbuleasca Acum an
eu sunt în clasa a XII a și școala, liceul pur și simplu mă distruge psihic, nu pentru faptul că avem mult de învățat, ci pentru mediul din acel liceu avem o directoare cu un IQ foarte mic, de exemplu dacă am o programare la doctor, dentist etc. instant am 6 absențe pentru că dacă intri la 8 dimineața în școală, până la ora 14 nu mai ieși de acolo decât dacă vine mama cu buletinul, sau ambulanța dacă ți se face rău am avut o colegă care era în acea perioadă a lunii, se simțea foarte rău și efectiv nu a lăsat-o să meargă la acasă, tot aceeași colegă avea în clasa a X a programare la dentist pentru a-și scoate aparatul dentar, iar directoarea nu lăsat-o să meargă altă colegă a avut acum recent programare la dentist la ora 10, ea fiind de la sat și făcând naveta s-a dus la doamna directoare cu trimitere cum că are programare, știți ce i-a spus directoarea? i-a spus că "de ce nu ți-ai făcut programare după ore?", pe bune? o ducea ea acasă? fata aia face naveta zilnic, plătește 180 de lei pe lună ca să vină la școală și nu ii se decontează nici măcar jumate din acea sumă suntem 25 de copii în clasă, și anul acesta ne-a mutat într-o clasă destul de mica având în vedere că suntem 25, chestia e că avem un singur geam la care avem acces pentru că pe celălat efectiv l-a bătut în cuie, iar ăla unu singur la care avem acces nu îl putem deschide mereu pentru că niște proaste s-au pus chiar lângă geam, gen de ce pușca mea te-ai pus acolo dacă știi că îți este frig plus că relația dintre elev și profesor este gen vin la oră, ne predă și gata, îs foarte închiși la minte plus că noi nu suntem deloc o clasă unită, se ceartă unii de parcă n-au trecut de stagiul de grădiniță... pur și simplu nu mai suport pe nimeni din acel liceu, de când am început anul școlar nu am fost o săptămână întreagă gen "luni-vineri" la școală pentru că pur și simplu nu mai suport mediul ăla de acolo
Canea bitch
Canea bitch Acum an
esti efectiv superba , deci nu stiu ce sa zic , esti ff realista si ai o mentalitate perfecta , m am uitat la episodul cu examtricularea si cu demisia , si cel cu play boy , damnn.. , esti efectiv minunata😍😍😍
Alexandra Potroghir
Alexandra Potroghir Acum an
Anul trecut nepoata mea a repetat clasa a II-a deoarece nu a putut sa invete mai mult, nu a fost ajutata de parinti/surori, desi ar fi avut timp...imi dau seama ca nu a avut nici un efect asupra ei faptul ca a repetat clasa. Nu invata acum mai bine, a pierdut un an din viata...
Eduard Vieru
Eduard Vieru Acum an
Tu chiar ai dreptate tatăl meu este plecat in fiecare saptamana si mama me se trezeste la 6 si la aceași ora ajunge acasă si e foarte obosită si tatăl meu ma lasa cu mama mea vitregă care face cumva sa imi fie rau ma ajuta dar de fapt le greșește iar anul acesta din topul 10 copii din clasa am ajuns pe locul 29 si suntem 30 in clasa
Andriese Emanuela
Andriese Emanuela Acum an
Bravo ai dreptate
Angie Kistil
Angie Kistil Acum an
de ce aceasta doamna nu re-evalueaza profesorii titulari?, ma enerveaza chestia asta ca daca un profesor este titular nu mai poate fi dat afara, aveam profesoara de romana handicapata care ii spunea mamei la sedinta ca eu dorm in banca doar pentru ca nu participam la ora si stateam in banca mea, diriginta mea care am avut noroc sa se pensioneze prin a 7-a ma intreba in clasa a 5-a daca am iubit sau ma facea "gaita" si se lua de mine cum voia dansa, imi punea numai 5 si 6 si ma facea sa cred ca eu nu nicio legatura cu mate si ca o sa fiu praf, din clasa a 8-a cand am avut alta profa de mate miraculos mi-au crescut notele la 7,8 chiar si 9, si uite-ma chiar si terminand o facultate de specialitate in care am facut si mate si chiar incepuse sa-mi placa, conteaza foarte mult cine preda si cum preda si nu mi se pare corecta chestia cu titularizarea. A da in inca un lucru : la mine se practica asta, de fiecare data cand se dadea cadou se scria si un biletel cu copilasii care au dat, iar cei care nu dadeam(printre care si eu) eram vai de mama noastra:))), luati la misto, certati, haituiti
Marius Stone
Marius Stone Acum an
Aceia 64 ce au dat dislike Părerea mea și doar a mea : Să suge...i ceva 🤐
Marius Stone
Marius Stone Acum an
Am dat SHARE cum nu am făcut la nimeni
Marius Stone
Marius Stone Acum an
Te apreciez mult
Skimpy
Skimpy Acum an
Nu prea inteleg de ce orice copil este dus la meditatii in clasele 1-3...adica come on....
Bibi
Bibi Acum an
De ce nu te faci presedinte?:))
Alina Alinna
Alina Alinna Acum an
Suntem stabiliti in Spania de cativa ani, iar fratele meu a finisat acum clasa a 6-a, cum ar veni la noi. Note inca nu am vazut la el, doar calificative de care primim noi in gradinite. Si daca nu gresesc, chiar si atunci cand trece a 7-a, profesorii nu lasa copiii repetenti.
Ana Maria
Ana Maria Acum an
fosta mea dna invatatoare a lasat repetent un copil in cls 1 pt ca era tigan si fura cica... si acum dupa 7 ani e un elev chiar bun judecat dupa faptele fratelui sau mai mare care a fost tot in scoala asta.
ana maria
ana maria Acum an
Total de acord. As vrea sa mai semnalez totusi problema legata de colectiv..de renumitul "bulling" care e din ce in ce mai des si, din pacate, in multe cazuri trecut cu vederea de catre cadrele din invatamant. Stiu foarte multi copii care se duc la scoala cu groaza pentru ca stiu ca acolo vor fi batjocoriti sau persecutati de altii. De asta multi cu timpul ajung sa absenteze cu dorinta de a scapa de aceste tratamente. Eu personal sunt anul 1 de facultate si dragiilor...va pot spune ca in 13 ani de scoala am vazut o gramada de astfel de cazuri..am vazut cum cu ochii in lacrimi colegi de ai mei se duceau la profesori sa reclame o astfel de situatie, dar au ajuns sa fie ignorati fiind nevoiti sa isi termine studiile in teroare de zi cu zi provocata de altii
Ramona Nuta
Ramona Nuta Acum an
Iti urmaresc de putin timp canalul dar nu pot sa spun decat jos palaria la ce ai spus! Ar trebuii sa ii dai "neşte" meditatii individei si probabil un reset in creeru cucoanei sa inceapa sa gandeasca si sa vada cu adevarat problemele in scolile din romania! Treaba asta ar fi valabil pt multe alte ramuri in care intradevar este la pamant..nu poti sa spui numai de edicatie sau de turism ca tot sistemul structural roman este la pamant! Esti o super fata! 💪👍
Seb
Seb Acum an
Buna! Acum ti-am vazut canalul si sunt total surprins de gandirea pe care o ai..da, este foarte adevarat ce ai spus..desi locuiesc intr-un oras mare si am avut cam tot ce am avut nevoie pentru a trai o viata normala, in clasa a 3-a am ramas orfan, ambii parinti murind..din acel moment, parca am ramas singur impotriva tuturor, am incercat mereu sa invat, sa incerc cat mai mult chiar daca am ajuns sa locuiesc cu o matusa care nu prea-si dadea interesul, tin minte cu cata ura au tipat la mine cand luasem in clasa a 6-a premiul 3, desi aveam media 9,57..iar pe tot parcursul scolii am scazut imens..un copil are nevoie de motivatie, de atentie, sa stie ca are pe cineva caruia ii pasa..desi anul acesta am terminat liceul si urmeaza sa dau bacul, scoala a fost o experienta groaznica pentru mine, eram mereu aratat cu degetul ca fiind catalogat diferit, am incercat sa tin piept celor care radeau si sa-i ignor, cumva..am gasit putere pentru a reusi..si pot spune in ce conditii mizere traiesc copiii din romania, in saracie, in familii abuzive, fara a avea vreo sansa de a alege ce vor sa faca..clipul tau m-a umplut de lacrimi..pentru ca asta este realitatea cruda in Romania si nimanui nu-i pasa, este pacat..pacat ca distrugem viitorul unor copii care chiar si-ar dori mai mult, imi pare foarte bine ca exista oameni care au o mentalitate asa frumoasa ca a ta, sunt sigur ca esti si vei fi o mama model pentru copiii tai!
m alexandru
m alexandru Acum an
Bine...trebuie sà fim si atenti la curentele astea de opinie...s-ar putea sà avem surpriza cà ne vor împânzi stràinii orasele cu scoli private
Gabriela ._.
Gabriela ._. Acum an
In gimnaziu, am avut norocul sa nimeresc doar profesori foarte buni, înțelegători, cărora părea să le placă să lucreze cu copiii și care nu încercau sa ne îndoape cu informații inutile până ni se face rău, ne vedeau ca pe niște copii nu ca pe niște computere pe care sa le tot umple cu date. Dar în școală primară, am avut o învățătoare care....nu știu cum să spun mai frumos dar....nu avea ce să caute în învățământ. (Noroc că s-a retras recent, Thanks God!) Nu spun că nu iubea copiii și nu contest că are studii superioare pentru a fii cadru didactic dar uneori chiar nu e de ajuns. Ne umilea constant, dacă greșeai in orice fel te jignea de fata cu restul și te făcea de ras. Am experimentat și eu pe pielea mea, de exemplu: m-a tras de păr și m-a jignit pentru că am scris "urât", de nenumărate ori mi-a corectat tema și daca folosea mult roșu (adică dacă gresiem mult) arată caietul tuturor colegilor si multe altele. Ne punea și la pedepse fizice adică ne scotea pe hol ca pe niște animale și ne punea să facem genoflexiuni in timp ce alte învățătoare râdeau de noi, ne scotea sa alergam daca eram rai până ne era rău și ne arunca lucrurile pe jos cum ar fi caietele daca nu aveau eticheta cu numele sau chestii de genul. Ce sa mai, era o crizata și o cretina. Ca și cum nu ar fi destul, făcea favoritisme cat China! Îi favoriza pe vreo 3 copii pentru că părinții lor aveau multi bani și erau singurii care o pupau in fund mereu și erau dispuși să dea bani pe toate prostiile pe care le cerea. Pe langa creta, șervețele, hârtie și altele pe care da, in Romania 2019 încă trebuie sa le mai plătească elevii ne cerea bani mobila, chiar și o tabla dinaia alba cu marker noua, culmea, in clasa a4a când urma să plecăm din clasa aia și a zis și pe față că e spre interesul ei. Din păcate, și părinții care nu erau de acord au trebuit să dea bani pe carduri exagerate, acea tablă și altele pentru că dacă nu o faceau, noi, copiii lor am fi fost desconsiderați de alți copii și de ea. As putea sa mai scriu un roman sincer, sunt multe de zic despre experiența mea, ideea e că dacă vreodată aud că s-au reîntors în învățămant fac orice sa ii distrug reputația! :) O femeie ca ea nu merita sa lucreze cu niste suflete de copii, între timp vreau sa devin profesoara și o folosesc pe ea ca un model negativ 100% :)
MARGOT TOSCA
MARGOT TOSCA Acum an
Eu am fost invatatoare in Iasi 9 ani de zile, imediat dupa revolutie. Am vazut atatea misculatii de putere si incrancenari pentru punctaje de post, scriam planuri de lectii si ma incurcam in limbajul de lemn al programei ca intro zi mi s-a acrit si am demisionat. Intre concursuri pe clase, teste peste teste, racaiala intre colegi, copii erau doar carne de tun. Se cere prea mult de la ei. Nu stiu cat am reusit eu sa ii ocrotesc, eram foarte tanara. Cand ma intorc in Iasi ma recunosc pe strada si ma saluta cu saru'mana ( ce frumos suna). Unii au facut cariera. Mama mea ma tot roaga sa ma intorc in Romania, la catedra, dar nu mai vreau acel stress. Pentru copii oricand as face-o.
Andreea Monica
Andreea Monica Acum an
Am început clasa I în anul 2001, în clasa unei învățătoare față de care nu am cuvinte, care cred că rămăsese setată pe învățământul din perioada comunistă, alfel nu îmi explic. În acei 4 ani cred că am făcut 90% din ore doar matematică și română, restul materiilor le susținea doar când avea nevoie să ne treacă note. Noroc că mai erau materii gen engleză, religie, că în rest, matematică și română. De pauze între ore, nici nu se punea problema, îmi amintesc exact că undeva, prin clasa a III a, unui coleg i-a fost frică să ceară voie la toaletă (în timpul unei pauze) și și-a făcut nevoile pe el. Și ca să ajung la subiectul acestui clip, această doamnă învățătoare a lăsat încă din clasa a I a repetenți 3 copii, care așa cum ai spus și tu, mai mult ca sigur nu aveau o situație prea fericită acasă. Situația s-a repetat și în anii următori, cred că a mai lăsat în jur de 4-5 copii repetenți. Am continuat școala cu acei foști colegi în aceeași unitate de învățământ până am terminat clasa a VIII a. Unde vreau să ajung, este faptul că de acei copii, din câte am aflat pe parcursul anilor nu s-a ales mai nimic, unii dintre ei nici măcar nu au mers la un liceu. Ceea ce a făcut acea învățătoare a fost doar să se debaraseze de cei care nu erau suficient de buni pentru ea, însă fără a încerca să îi ajute cu ceva. Ajung la concluzia că fix la același lucru se dorește să se ajungă, la o delăsare față de niște copii ce au avut ghinion de neșansă.
Delia Calinoiu
Delia Calinoiu Acum an
Ii înțeleg pe acești copii
Camelia Mocanu
Camelia Mocanu Acum an
Un vlog excepțional
Ioana Tomiuc
Ioana Tomiuc Acum an
Cert este ca invatamantul romanesc are mari lagune. Baiatul meu este clasa a treia in Germania . Sunt doar 16 copii in clasa iar invatatoarele se ocupa in mod egal de fiecare copil in parte. Nu exista cadouri si Nu exista ca vreun copil sa ia note pe ochi frumosi. Pacat de acei copii romani care Nu sunt sustinuti de catre statul roman. Viitorul tarii ....unde se va ajunge. Baiatul meu a facut clasa 0 in Romania si a fost descreditat datorita faptului ca parintii sunt divortati iar eu eram o amarata de angajata intr un schimb valutar. Rusine sa va fie. Nu va mai zic ca primeste ore de logopedie gratuite, sedinte la psiholog, suport pentru invatarea limbii germane exceptand orele de germana din programati scolara, transport asigurat ptr copii care locuiesc 3km mai departe de scoala, etc. Deschideti ochii. Oferiti viitorului o sansa la o educatie de calitate.
Deea Adri
Deea Adri Acum an
Bravo Alina 👏🏼bine punctat !!!si eu am multe amintirii urate din clasele l -Vl 😰
miruna ioana
miruna ioana Acum an
Eu acum sunt in clasa a 5-a.Bai,frate,imi zic niste prieteni mai mari ca eu la evaluare voi avea 6 obiecte,cand aud imi pica ceru in cap.Wtf,de 6 ori mai mult stres.E o porcarie,da,sunt materii destul de esentiale,dar la educatie civica,serios?Da-o incolo de treaba Inainte sa se dea simularile din primavara asta BFF-ul meu imi spune ca s-ar putea sa nu se mai dea avaluare intr-a 8-a.Astia din ministerul educatiei isi bat joc de noi.Cu ce ma consoleaza pe mine ca nu mai dau capacitatea asta cand eu trebuie sa dau examene la cate licee vreau si am pe lista mea?!E o mediocritate care intrece limitele. Cum,Dumnezeuul meu,sa lasi repetenti niste copii care nu stiu ce inseqmna aia scoala cu adevarat.Ia vezi draga Doamne,de asta rata alfabetismului din Romania e asa mare,ca nu sunt lasati repetenyi in clasele 1-3 Misterul e de cacao
Savelin Naomi Andreea
Savelin Naomi Andreea Acum an
Eu sincer nu am cuvinte sa spun ce simt pentru copiii din romania si de situatia oamenilor amarati ai nimanui. Nui pasa numanui de ei. Eu de asta am ales sa plec si sa ma stabilesc in Germania. Viitorul copilului meu ca acum am doar unul avea sa fie tot unul de rahat daca ramaneam in tara asta. In romania oricate proteste si solutii ar face si ar gasii oamenii de rand pentru parlamentari si oamenii publici sunt nimicuri. Ei stiu numai sa fure si sasi bata joc de suflete nevinovate. Oricat de bine intentionati ar fi la inceputul carierei lor pe parcurs le spala banii creierul si uita tot ce siau propus. Tu ai fi fost buna de parlamentar sau ministru al invatamantului.
Savelin Naomi Andreea
Savelin Naomi Andreea Acum an
Invatamantul Romanesc este plin de analfabeti. De aia ajung copiii analfabeti in clasa a 8 a
Alex B
Alex B Acum an
👏👏👏
Adrian Grigore
Adrian Grigore Acum an
Eu sunt de acord cu repetenția în clasele I-III atâta timp cât nu este perecepută ca o pedepsă. Problema reală este stigmatizarea repetenției.
Adela Alina
Adela Alina Acum an
In Spania copiii repeta chiar si clasa I, dar nu se face o tragedie din repetarea clasei, nu e nici o rusine sa repeți, sunt parinti care cer repetarea clasei, daca e nevoie. Nu se încurajează spiritul competitiv intre scolari, fiecare incerca sa fie mai bun azi decat a fost ieri, nu decat colegul de bancă sau decat vecinul. Repetarea clasei nu e privita ca si o pedeapsa, ci o nevoie temporară din anumite motive. Chiar dacă un copil are un an mai dificil, poate să facă performanța in viitor, dar nu comparandu-se cu x sau y, ci descoperindusi si punandusi propriile talente si abilitati in valoare. E tragic să repeți clasa, daca societatea iti pune eticheta de "ratat", fara a înțelege că fiecare dintre noi are un alt ritm de dezvoltare si maturizare.
Andrei Design
Andrei Design Acum an
De mine si-a batut pula scoala In fiecare an un alt profesor la matematica Clasa A desigur ca avea cel mai bun profesor de romana/mate noi am avut cea mai prost pregatita profesoara de Romana Sper sa fie ok la examen
Catalina P
Catalina P Acum an
Da, deci da! keep up the good work!
Mihnea
Mihnea Acum an
Eu sunt in clasa a 7-a. Am trecut de clasele 1-4 invatand foarte bine, avand o invatatoare care s-a implicat foarte mult ca sa invatam. Dupa parerea mea sistemul de invatamant din Romania este foarte prost structurat si stricat din cauza dnei Andronescu care a bagat anul acesta simulari in clasa a 7-a si a eliminat scoliile profesionale acum vreo 10 ani. Dar, slava domnului ca am parinti care se implica si m-au ajutat sa invat foarte bine la scoala. P.S Respect Alina si bafta in tot ceea ce faci!
Kats 75
Kats 75 Acum an
Sistemul de invatamant din Romania de azi este un esec total si asta nu se intampla din cauza copiilor ci mai degraba incompetentei celor care conduc acest sistem. Si ce sa mai vb ca avem vreo cateva exemple de repetenti intre cei care ne conduc azi tara, asa ca pt ei presupun ca este ceva f normal si da ar fi bine cum tu bine ai spus ca doamna ministra sa plece acasa. Dumnezeule avem atatia oameni foarte bine pregatiti, nu stiu cum acesti retardati au ajuns sa ne conduca tara.
Georgiana Apintiliesei
Georgiana Apintiliesei Acum an
cred ca e un haos total, o lipsa de organizare, de initiativa. Oamenii is rataciti, pierduti si nu stiu decat sa dea vina unii pe altii. Eu, personal, am participat la opere de caritate. Am donat bani unei organizatii, pentru ca acestia sa ii cumpere rechizite scolare unei fetite pe care au pozat-o si mi-au aratat-o. Cred ca pur si simplu toate aceste lipsuri pot fi compensate (cel putin ca un inceput) prin binefacerile ONG-urilor. Pana se trezeste statul roman sa mai faca cate ceva, oamenii trebuie sa se descurce. Tin minte ca si eu am fost nevoita sa dau bani la scoala pentru vopsitu clasei, pentru scaune noi si alte rechizite pe care nu le primeam de la scoala. Eu am fost norocoasa, aveam de unde si clasa si scoala mea erau cat de cat ok, dar altii nu o duc asa de bine ca mine si aici ma refer si la colegi si la alte scoli. Cred ca daca oamenii ar pune bani impreuna, daca ar munci pentru bunastarea copiilor lor si si a celui colectiv, ar aprecia mai mult realizarile lor si ar fi mai recunoscatori, mai implicati si mai responsabili. Cel mai bine este sa se faca ONG-uri si organizatii de genu asta, in fiecare sat, in fiecare scoala, cartier etc. Ar educa si copiii si parintii. Asta e parerea mea. Te pup, Alina.
Lukiano
Lukiano Acum an
Bolnavii de cancer s-ar vindeca mai repede si mai eficient daca nu i-am mai trata. Se cheltuiesc triliarde la nivel global pe chimioterapie, chirurgie si radiatii, iar rata de supravietuire in urma acestor tratamente este de sub 20%. Am vazut un studiu cum ca cei care merg la vrajitori au 25% sanse de vindecare. Daca se extirpa chirurgical o tumora, cancerul se va putea muta cu usurinta la alte organe. Daca se apeleaza la chimioterapie, sunt sanse de mortalitate de peste 80%. Nu mai vorbesc de chinuri. Nici radioterapia nu-i eficienta. Solutia: Post, reculegere si rugaciune. Oare functioneaza si in cazul invatamantului romanesc?
c rusu
c rusu Acum an
Clasa întâi NU întâia ;)
Catalin Doca
Catalin Doca Acum an
Urmaresc cu mare placere (de ceva vreme incoace) clipurile postate de tine, multe dintre ele amuzante, dar toate avand in ele informatie. Insa acest clip… .. din pacate acestia sunt oamenii care guverneaza, iar noi societatea nu suntem in stare sa ii dam jos de acolo, nu suntem in stare sa promovam valorile pe care le dorim… ..
Motanu' Tom
Motanu' Tom Acum an
Părinții lor au toată vina, am făcut studiul ăsta psihologic întâi pe mine după am studiat ce se întâmplă la momentul actual. Deci părinții au toată vina că nu știu să își educe copiii și nici ei nu sunt educați, ar trebui făcută educație parentală, să se facă un fel de școală despre cum să fii părinte. Și profesorii care cum ai zis că sunt vai de ei mai compensează la ce se întâmplă acasă la copii rezultă o educație proastă a copilului, un copil distrus, un om vai de el. Eu m-am reabilitat abia în clasa a 7-a, am fost o victimă a cerurilor din familie și la școală nu mă puteam concentra că mă gândeam la ce se tot întâmpla acasă și era groaznic că nici acasă nu puteam învăța... Și acum îs la un liceu prost, cu oameni la fel ca mine doar că nereabilitați, adică ei chiar au mentalitate de clasa a 5-a, eu m-am dezvoltat și sunt mult înainte doar că la învățat am rămas rău în urmă, nu știu matematică de generală, nici de liceu că fără matematica de bază nu pot învăța materie de liceu...
Lavender Cloud
Lavender Cloud Acum an
Doamnee, pai la noi la scoala nu ai voie sa porti pulover peste uniforma pt. ca nu se vede. Nu ai voie cu colanti, cu parul desfacut, e de inteles. dar un *hanorac* ...
Maximilian Luca
Maximilian Luca Acum an
Tu ai adăugat alte fațete ale problemei, dar nu ai formulat o soluție. Repetenția este un instrument de corijare, un instrument care ar trebui folosit atunci când un elev nu și-a însușit materia pe care trebuia să o învețe. Am întâlnit persoane care nu sunt în stare să citească cursiv în clasa a VIII-a, deși a avut toate condițiile pentru a învăța, pe de o parte nici părinții nu au fost în stare să îl corijeze și să îl învețe să își recunoască vina atunci când sunt în bântuială. Doamna Andronescu a făcut greșeala să spună acest punct de vedere într-o emisiune, și să nu consulte mai întâi motivele pentru care s-a scos posibilitatea repetenției în primele 3 clase. Eu cred că această prevedere poate fi păstrată la clasa 0 și la clasa 1, însă copiii de clasa a 2-a ar trebui să treacă clasa doar dacă și-au însușit tabla înmulțirii și citesc cursiv. Dacă nu reușesc asta, vor avea mai târziu probleme în a învăța alte noțiuni din matematică și literatură și vor avea o viață grea. Până acum s-a considerat că dacă elevii nu sunt lăsați să rămână repetenții, vor ajunge cu toții absolvenți de școală generală, iar statul va economisii banii destinați elevilor care repetă clasa. Din păcate asta a dus la scoaterea pe bandă a unor elevi care au probleme mari și lacune mari în cunoștințele de bază despre lume în întregul ei, dar sunt numai buni pentru a intra în masonerie sau a ajunge episcopi (și a susține că pământul e plat și soarele se învârte pe cer luminând când o parte a planșei numită pământ, când alta). Cred, de asemenea, că școala ar trebui să organizeze și un after-school care ar putea fi accesat de elevii care nu reușesc să prindă noțiunile predate. Deși informația astăzi abundă, și un om, chiar și cel leneș, ia contact zilnic cu un munte de informație, nu prea ai cu cine să discuții, informația asta nu este transformată în idei, prea puțini oameni sunt în stare analizeze informația primită, să o înțeleagă și să poată formula câteva idei coerente atunci când este întrebat despre un subiect.
Kata Kata
Kata Kata Acum an
Mare dreptate ai. Așa este. Femeia nu are o vaga de ideea care este realitatea. Dacă sistemul era corespunzător atunci ar fi situația alta.
Kata Kata
Kata Kata Acum an
Apropo psihilog numai experiență neplăcută am avut, (deși fetele erau in grupa mică). Deci totul incepe de la grădiniță.
Cristiana Ciofu
Cristiana Ciofu Acum an
un punct de vedrre extraordinar de bine exprimat esti foarte inteligenta keep it up!!❤❤
гамора 9грамм
гамора 9грамм Acum an
As avea si eu nevoie de ajutor, o opinie macar. Mai am 2 luni pana termin clasa a 12a, locuiesc in Madrid de 9 ani si mi-a fost foarte greu deoarece am fost dezlipit de Romania in clasa a 7a. M-a adus mama fara sa ma intrebe daca imi place. Am abanonat scoala aici dupa ce am repetat de mai multe ori, m-am pus la munca sperand ca o fii mai bine..dar nu prea am reusit sa avansez. Ma plateau foarte prost, munci grele, descarcat camioane, spalat farfurii, mc donalds, am incercat in multe locuri dar am vazut ca nu are rost sa traiesc asa. Am inceput din nou scoala si sunt pe a 12a acum (cu 22 de ani din pacate)chiar nu stiam ce sa fac...intrebarea mea este merita sa continui cu o facultate!? Tinand cont ca mie personal sistemul de aici mi se pare foarte prost, mai prost ca la noi. Sau sa accept realitatea cruda, sa nu-mi mai pierd anii prin scoli. Vreau sa precizez ca nu am ajuns in situatia asta de ''prost'', pur si simplu nu ma atrage ce facem la liceu...latina, greaca, sintaxis.. In Romania aveam medii de 9,25..
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Imi pare rau pentru sitiatia ta. Din pacate acum nu am mult timp la dispozitie sa dezvolt comentariul, insa mesajul meu este: Continua studiile, te rog!
Flavy FFO
Flavy FFO Acum an
4:56 Si eu fac asa mai tot timpu si tot Flavia mă cheamă
Alexandra Herepean
Alexandra Herepean Acum an
Doamne unde a ajuns invatamantu asta de tot cacatu(pe romaneste). Cred ca o sa ii invatam noi acasa, cu ce stim noi, daca duduia asta mai sta ca ministru. Bai, eu vreau un face to face cu tine si ecaterina asta. Te-am descoperit recent si esti pe lista mea de follow
Lucian Ionut
Lucian Ionut Acum an
Tot adevarul intr-un video, pacat ca invatamant-ul e la pamant.
Sorin Goga
Sorin Goga Acum an
Sunt de acord cu tine, mai putin acolo la “unii nu au auzit de prezervativ” si la “sa-l dea afara”... pai de ce sa-l “dea afara” daca au muncit mult si cu placere ca sa-l faca? In viata trebuie sa inveti sa-ti asumi si cacaturile pe care le faci(nu e o analogie intre fat si cacat!). Si-au rezolvat problemele specifice varstei, au invatat sa scrie, sa citeasca, sa calculeze, si-au facut temele, tot ce mai era de bifat era sexul. Asta le trebuie lor, mucosilor, sa si-o traga ca iepurii... Tu spui ca unii nu au auzit de prezervativ. Eu spun ca unora le vine mare prezervativul si le cade de pe dansa in timpul distractiei. Daca exista copii de pana in 10 ani care, fara sa se sfiasca de un adult care trece exact atunci pe langa ei, discuta despre sex oral si relatii etc, sa nu le mai gasim scuze ca nu au auzit de masuri de protectie. Ei le cunosc, dar vor sa simta senzatii mai intense. Viata e despre distractii, sex si iarba, ce stim noi... Vorbesti cu prea mare lejeritate despre avort. Ai multi copii aici care te urmaresc. Eubtrebuie sa stie un lucru. Ti-a placut sa te futi la 12 ani fara prezervativ? Ghinion! La 30 vei deveni bunic. Nu e obligatoriu sa se dezvirgineze pana sa le iasa buletinul. Viata poate fi lunga, iar daca s-a “fumat” tot pana 20 de ani, sa nu te plangi de depresie.
Cristian Bacu
Cristian Bacu Acum an
În țara aia dă să cheamă SUA, la universitatea San Diego California, se predă un curs numit "Învață cum să înveți". Da ce să-i faci, băieții lu' domnu' Tramp nu o au pe savanta dă renume mondial să le ofere indicații prețioase, altfel lăsau și ei "proștii" repetenți din grupa mică, de la grădi. Lăsând gluma la o parte, eu am început clasa 1 în anul 1987 și am trecut prin 2 sisteme de "învățământ". Problema e una - în școală nimeni nu te învață CUM să înveți, adaptat la subiect și capacitățile tale. Cursul americănașilor este și online, e gratis, e și tradus în românește. Link: www.coursera.org/learn/learning-how-to-learn
Co5m1n C
Co5m1n C Acum an
offtopic: parerea ta despre jandarmerie ? salutari!
Daira Dina
Daira Dina Acum an
Ziceai de psihologi... e trist... Psihologii din școli nu au nici măcar studii necesare... La cum se face psiho la noi... Învătatoarele sunt alese sau puse in funcție de consilierii locali sau primari. Mulțumim pentru acest clip REAL
Loredana Kiss
Loredana Kiss Acum an
io tot zic ...LUMEA ARE NEVOIE DE PSIHOLOGIIIIIII si parintii dar si copii si profesorii !! Zici ca in Romania toate lucrurile sunt tabu ,despre asta nu vb despre cealalta nu vb , daca bunica si tata au trait ca niste oite pai atunci nici eu nu gandesc si traiasc ca oita , nu gandesc fac cum cred si cum aud de ce sa mai gandesc o problema pai cum cade asa o iau .... trist
PandyStyle
PandyStyle Acum an
5:24 și eu am dastia in clasă! Fură mâncare și unul își bate joc de profesori...
PandyStyle
PandyStyle Acum an
E simplu: Mu*e PSD!
Florea Sorina
Florea Sorina Acum an
Sunt in clasa a X-a, in clasele I-IV nu prea conștientizam eu nivelul de dezinteres pe care profesorii mei il aveau pentru elevi. Abia în clasa a VII-a, cand a venit o profesoară de matematică la clasa noastră, am vazut si eu ce inseamna un profesor pe bune. Un profesor care își face treaba. Ne făcea doamna respectiva sa mâncăm matematica pe pâine si nu de frica, ci din plăcere. Imi pare sincer rau ca era singura de acest gen din toata scoala. Cand am ajuns la liceu am crezut ca o sa scap de astfel de profesori, dar ce vad acum ma uimește. Profesorul de fizică, care abia aude, e foarte bătrân, nici daca vrei sa fii atent la ora nu poti din cauza gălăgiei. În momentul în care esti ascultat, daca nu țipi lectia ai 4 sau 3, pe motiv că "mormăi si nu stii lectia". Ai 2 pentru ca, colegul din spate a tipat si nu te crede cand spui ca nu esti tu de vina. Profesorul de romana vine la ora, iti tranteste o lecție, vine la tine tipa degeaba ( si aici stiu ca poate o sa ziceți că exagerez, dar ganditiva ca daca iti cade pixul, iar tu te ridici sa il iei, tipa la tine ca esti un nimic care nu are drepturi, ca nu ar trebui să îți permiți să misti un deget in fata lui etc). Si exemplele mai continua. Desigur am colegi de clasa care pur si simplu nu vor sa învețe, dar am si colegi care vor, încearcă si nu pot sa învețe o lecție de 4-5 pagini. Pentru ca nu esti ascultat din ce înțelegi, din ce a reusit tărtăcuța ta sa rețină, trebuie sa tocesti, sa spui fiecare punct si virgula din lecție.
Andrei Drew
Andrei Drew Acum an
Eu luam palme duoa cap se bat la cur de la invatator, intra 1a in 2004. Invatatorul ala a bagat teroare in noi :DDD
OldMan Wayne
OldMan Wayne Acum an
Acum sunt clasa a IX-a semestrul 2 mate info si mi-am dat seama de 2 lucruri:Dacă nu esti sclav sexual pe plan psihic al profesorilor e vai de tine.Cine stie stie cine nu ii doare-n basca Doi la mâna,liceul o sa fie pentru mine o pierdere de timp deoarece lucrurile PE CARE le facem nu ma ajuta sau o sa ma ajute in viata de zi cu zi.Eu as vrea sa devin soldat si unii au râs de mine ca vai ca esti prost,nu o sa intrii.E adevărat sunt un timid,ma cac pe mine la școală și sunt foarte stresat.Singurul om care susține dorința mea este tatal meu care a fost soldat timp de 33 de ani la rachete anti-aierinene.El a fost la fel ca mine mi-a zis sa plec la armată după ce dau bac-ul ca sa rămân normal,deoarece imi este frica de starea mea mintală.Un coleg de-al lui a spus că mai bine se duce înapoi în Afganistan sa se lupte cu talibanii decât în liceu.Sunt 2 extreme,stiu dar mama lui pisici ministrul face ceva?Ea este groparul învățământului românesc.Eu sunt praf la desen si muzica,de ce sa învăț la ele,sunt praf la chimie si nu vreau sa dau bacul din ea de ce sa fac chimie,logica nu e materie de bac la profilul meu si e o materie imputita,iar profa tot insistă.Ce suntem noi tauri sa tragem pluguri?Dacă ne exprimăm liber,ne dau 4 profesorii,ne încalcă un drept dat din constituție și se întâmplă ceva?Face directoare ceva?Nu,deoarece este pusă politic de PSD. Ma rog la Dumnezeu sa treaca această perioadă cat mai repede si sa intru la armată sa fac ceva folositor pentru mine
aspect
aspect Acum an
Ce tablete ma la scoala ca noi dam bani ca sa luam niste draperii in mortii mei
Tina Oprea
Tina Oprea Acum an
Imi aduc aminte de o faza de la grădiniță... Asta pentru că inca am o cicatrice urata... De la 12 aveam pauza de masa pana la 1..timp in care ramaneam singuri.. Am fost mereu un copil mai zvapaiat.. Dar in ziua aia eram in picioare pe o banca... Educatoarea cand a revenit si m-a văzut, m-a impins de acolo(ca era greu sa vorbeasca) si am cazut cu tampla de coltul altei banci... Am sangerat pana dupa ora 17 cu o bucata de hartie igienica lipita de cap... si am luat si bătaie pentru ca plangeam iar dansa avea un fel de inspecție iar eu nu ma puteam abtine din plâns... Acum am urma a 2 copci... 1 mm mai intr-o parte lovitura sau inca ceva timp cu hemoragie si acum nu as mai fi fost aici... Precizez ca eram la grupa mijlocie... Asta este învățământul romanesc... De maine imi duc băiețelul la creșa... Si imi e frica... Foarte frica 🤐
Mihai Andrei
Mihai Andrei Acum an
Esti foarte tare! Sunt scoli care au aceste conditii precare.Dar sunt si scoli cu conditii foarte bune.In scoala in care invat eu sunt table magnetice,televizoare in fiecare clasa,sala de informatica si caldura.Si invat in mediul rural=))
Cornelia Constantinescu
Cornelia Constantinescu Acum an
Te urmaresc de ceva timp si imi place foarte mult cat de autentica esti. Sunt mama a 4 copii, gemene de 8 ani, fetita de 4 ani si un bebe de 8 luni. Am ales sa ii educam acasa pentru ca m-a luat groaza de ce rahaturi sunt in invatamant. It's not easy dar am ales sa petrec timp de calitate cu copiii mei decat sa pierd timpul prin mall-uri. Te apreciez si... continua... 💗
Alexandra Ciolte
Alexandra Ciolte Acum an
Pai stai un pic.. Daca unii profesorii sunt asa de incompetenti, cum de dracu (scuzati-mi expresia) au ajuns sa practice aceasta meserie? Mi-e mi se pare absurd. Ar trebui angajat profesori care stiu ce fac, care cunosc super bine materia, si care le place sa-i invete pe copii (dupa parerea mea).
oresama93
oresama93 Acum an
Pentru ca nu mai sunt interesati sa devina profesori, creierele bune se orienteaza spre mai multi bani, deci orice inafara de invatamant. Fara cei incompetenti ar fi posturi descoperite. Exceptiile nu le pot asigura.
Ionela Sima
Ionela Sima Acum an
Cum dracu ați putut da dislike?? Cei 44? Felicitari, cel mai adevărat videoclip!
Estera Lup
Estera Lup Acum an
Aceiasi parere ! 😐😐😐
Ana Lisei
Ana Lisei Acum an
Dupa 4 ani de liceu cu un profesor ce ar fi trebuit sa se pensioneze in care la orice greseala eram batjocoriti (numiti prosti, betivi, drogati si asa mai departe), am ajuns in prag de examen ca a 30 de elevi sa le fie FRICA sa scrie o rezolvare pentru a evita umilinta. Intr unul dintre cele mai "prestigioase" licee din Romania sa dai de profesori care dicteaza din manuale, iar cand totusi se gandesc sa structureze singuri lectia, nu sunt in stare sa lege 2 fraze. Sa nu mai vorbesc de doamna director care cu multa gratie zbiara la orice elev care, din motive obiective, nu se afla in clasa.
Deny Cookie
Deny Cookie Acum an
Deci, aveam 8 ani și aveam niște probleme cu somnul. Adica nu puteam dormi noaptea. Și învățătoarea m-a trimis la psiholoaga scolii. Iar psiholoaga m-a pus sa desenez 🤦🏻‍♀️. Dacă desenez îmi vine somnul instant?!
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Desenul este o practica extrem de utila in psihologie, pentru ca felul in care desenezi spune lucruri despre tine pe care tu nu le verbalizezi sau nici macar nu le realizezi. Stiu ca poate iti pare o tampenie, insa documenteaza-te, ca s-ar putea sa ramai cu gura cascata. Eu am o carte, dar nu stiu pe unde e, cu zeci de copaci desenati. Un experiment psihologic. Au fost alesi mai multi subiecti din diferite medii si cu istoric diferit (dependenti de droguri, criminali, copii din orfelinate, femei abuzate etc) si fiecare a desenat copacul altfel. Ia acum o oaie si un pix, deseneaza un copac, fara sa te concentrezi sa faci vreo opera artistica, apoi google it: Testul Baum. Gasesti online explicatii.
Rimio Vassucre
Rimio Vassucre Acum an
Nu stiu daca ai deja un video despre importanta votului, dar cred ca nu ar fi rau sa faci unul despre subiectul asta. Observ ca ai ceva oameni care te urmaresc si cu siguranta va avea un impact asupra unora dintre ei! Doar asa schimbam idiotii si bolsevicii din functii!!
xTudor21
xTudor21 Acum an
Cat adevar !!!!!! Cred ca e primul vlog pe care il urmaresc tot ever!
Cristian Drăghici
Cristian Drăghici Acum an
Jesus, daca cineva e lasat repetent vreodata=> 75% sanse sa se lase de scoala de tot pentru ca cine ar vrea sa repete o clasa? SAU 25% sanse sa inceapa sa invete așa "thoroughly"(ma scuzi ca nu-mi gasesc cuvintele) La clase mai mari si conditii optime mă refer. La clasele 1-3 e deja tâmpenie pură să lași repetent.
Florina Bobeş
Florina Bobeş Acum an
da şi la liceu a impus grila la clasa a 11-a cu o lună înainte de simulare.. super :) (nu mai învață nimeni pentru mofturile ei)
Denisa Buda
Denisa Buda Acum an
Bă,chiar ai dreptate
GrasuXXL
GrasuXXL Acum an
O sa ma urasc toata viata! am dat back, doar sa ma uit la colier....
A.T
A.T Acum an
Hmmm oare sunt asa multi "prosti de nu stie sa scrie si sa citeste" ca mancam o gramada de cacat cu cercuri trigonometrice , baltag , eminescu , roci , logica , latina , neeeh sunt prosti inca din clasa 1 unde faci 1 + 1 si bastoane :)
Carrson X
Carrson X Acum an
Faino imi placi:)
Isoscel1982
Isoscel1982 Acum an
imediat dupa revolutie, parintii mei au inceput sa impacheteze boarfele si am plecat in SUA. aveam 13 ani, un mucos. eu fiind obisnuit cu toceala pe care o bagam in Romania, nu am reusit sa invat impreuna cu noii mei colegi, care se bucurau inca de pe atunci de un sistem educational bine pus la punct, asa ca, a trebuit sa sa stau aproape 2 ani acasa, sa invat cum sa invat. asta vara am mers in vacanta in Romania si unii dintre verisorii mei au copii destul de mari. am tras cu ochii prin caietele lor, de curiozitate. nu s a schimbat nimic. aceleasi pagini intregi de aberatii si porcarii, din limba latina si acum se da teza (horror).
Isoscel1982
Isoscel1982 Acum an
@John Doe bai..e mult mai lejer da nu in ensul in care ai mai putin de invatat. tot scoala e dar se mediul e diferit, conditiile sunt diferite si se incurajeaza foarte mult proiectele. sa nu mai zic ca sunt de N ori mai multe optiuni pentru elevi.
SuleLive
SuleLive Acum an
Eu sunt clasa a 8-a si din ce am observat cei de cls a 2-a Vin la noi, injura, dau palme la fund fetelor, etc. Generatia mea nu avea tupeu anul trecut sa se lege cu ceva de cei de a 8-a iar ei nu au nici un stres
Florina M&F
Florina M&F Acum an
Faci o treaba foarte buna, spui lucrurilor pe nume, si ai dreptate, multa dreptate. Mult succes in ceea ce faci👍 De oameni ca tine are nevoie România
Doğduğun Ev Kaderindir | 27. Bölüm
2:12:17
Doğduğun Ev Kaderindir
Vizionare 3,3 mil
NE-AM TRAS CU SANIA DE ATV
17:04
Miclea Costin
Vizionare 62 K
ROMÂNIA, TE IUBESC! - ȘCOALA: ABSENȚĂ NEMOTIVATĂ
45:46
Doğduğun Ev Kaderindir | 27. Bölüm
2:12:17
Doğduğun Ev Kaderindir
Vizionare 3,3 mil
NE-AM TRAS CU SANIA DE ATV
17:04
Miclea Costin
Vizionare 62 K
TMB - Snoop Dogg manele si Cumpanasu
9:59
ROVISION
Vizionare 639 K
6ASE - Episodul 7 REVEDEREA
36:42
RotonMusicTV
Vizionare 291 K
TU STII CATI ANI DE SOFERIE AM EU!? - Fapte-n trafic ep. 71
16:26
Doi Degeaba S07E10 : Jaful, Smiley si Dinamo
7:26