SFATURI PENTRU CEI FARA COPII: INTREABA INAINTE!

   Vizionare 60,157

ALUZIVA

Acum 2 ani

Frustrarile mele de parinte, transformate in sfaturi pentru oamenii cu sau fara copii, dar in principiu pentru cei care nu au. Lasa-mi parerea ta in comentarii! Daca ti-a placut, like, share & subscribe! #aluziva #shitmom #satraiesti
- - - - - - -
Ma gasiti pe insta si facebook!
aluziva
Aluziv/
Propuneri de colaborari? Scrie-mi!
alina @ aluziva . ro
- - - - - - -
(C) & (P) Alina Greavu 2018
All rights reserved. Unauthorized reproduction is a violation of applicable laws. In order to avoid copyright infringement, please, do not upload this video on your channel.

Comentarii
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
Un nou vlog saptamanal, despre oamenii care dau mancare copiilor fara sa intrebe parintii, despre cei care nu stiu sa se comporte in preajma unui carucior si alte dureri de parinte. Like, share si subscribe daca esti de acord! #aluziva #shitmom #vlogdemama
nice color
nice color Acum an
intrebare :- e adevarat ca a doua sarcina e mai placuta decat prima? :*
Nicoleta Grigorescu
Nicoleta Grigorescu Acum 2 ani
Si eu am patit cu hainutele tot la fel,mama are o obsesie sa ii cumpere tot felul de haine,dar aproape de fiecare data sunt ba mari dar nu mari sunt imense chiar si pt copii de 5 ani ori foarte mici pt copii de cateva luni (Delia are 2 ani),am casa plina de jucarii cumparate,unele primite dar ea se joaca cu niste pietre adunate de pe strada sau cu un zar foarte mic,nu se joaca cu nici o jucarie mai mult de cateva secunde...😂😂😂😘😘😘😘
Georgiana Hirntot Soldat
Georgiana Hirntot Soldat Acum lună
Mie mi se intampla sa ascund tigarea cand vad copii 😁 E greu in parc sa doarma, nu e cel mai potrivit loc. Si pe mine ma doare capul cand mi-e rau si aud copii tipand sau jucandu-se haotic, important e sa ne respectam, e parc public la urma urmei
Subotnicu Camelia
Subotnicu Camelia Acum 2 luni
Dacă femeia asta ajuta oamenii fară nici un interes , vreau sa ma integrez si eu să ajut cu ce pot ! Va rog sa ma ajutati sa iau legătura cu ea ! Va rog din suflet 🙏🙏🙏
Alexandra Maria
Alexandra Maria Acum 5 luni
Bai, acum mi-am amintit de ce nu urmaresc parinti-influenceri. Din cauza atitudinii asteia egocentrice, in care lumea se invarte in jurul lor si a copilului lor. A zis cineva mai jos bine ce a zis. Nimeni nu datoreaza nimanui nimic-vrei liniste deplina, stai acasa. Mda...
Petre Troaca
Petre Troaca Acum 5 luni
8:30 the truth has been told
Sima Zoe
Sima Zoe Acum 5 luni
Multumesc pentru educatie, sincer nu stiam lucrurile acestea :)
Catalin Stefanescu
Catalin Stefanescu Acum 6 luni
Tanti mai iesi din oul ala de gasca tuta ce esti. Nu cred ca intereeseaza pe nimeni ca iti doarme progenitura in carut sau nu, e strict problema ta personala . Cum rahat vine asta merg pe strata si ma pun pe mute ca e o proasta cu carutul care vrea liniste . Vrei liniste stai la tine in curte sau in casa . Imi place cum alternezi cuvinte englezesti in limba romana ca orice corporatista . E bine ca acum ai hainute pentru urmatorul ca de e pe teava . E bine sa mai faci inca doi pe langa ca frustrarile or sa creasca exponential :D
Nicolae Elisabeta
Nicolae Elisabeta Acum 5 luni
Mai du te dracu
Irina Ionescu
Irina Ionescu Acum 6 luni
Eu nu am copii,dar nu am deranjat niciodata nicio mamica cu carucior,nu am tras de falcute niciun copilas(am urat asta din copilarie),nu am dat de mancare fara acordul parintilor si multe altele...toate dintr un motiv simplu:RESPECT!Respectul fata de ceilalti ,dar asta lipseste in general la noi!Noi nu avem respect unul fata de altul!Daca ar fi ,lucrurile s ar derula natural!Felicitari pt ceea ce aduci in prim plan,Aluziva!
Cristina State
Cristina State Acum 7 luni
Sa-ti traiasca sanatosi
Baby Frakee
Baby Frakee Acum 7 luni
Bai nu vreau sa judec sau ceva stiu ca e vechi clipul, si nu prea mai are rost sa comentez, dar mosiul a vrut sa faca un gest frumos nu cred ca iti convenea daca i zicea lui Matei du-te bai de aici sau o chestie rautacioasa chit ca nu e sanatos un bake rolls, nu e o bomba nucleara :))) sau altceva totusi noi cand eram mici si mai ieseam pe la bloc alti pe la curte ne jucam tot felul de joculete pe sub masini pe altele ca na eram copii aveam pamant si in gura si in urechii si peste tot :))) si nu cred ca a murit nici-un copil de la un bake rolls :))) maxim sa se inece cu el dmn fereste dar totusi generatia asta noua de parinti 25-30 de ani sunteti prea stricti lasa-ti copii sa se distreze macar pana pe la 6-7 ani sa se bucure si ei de viata ca dupa ''se ineaca'' in tablete si alte chestii de genul........... dar da ar fi dragut sa intrebi inainte.
Adina Iulia
Adina Iulia Acum 7 luni
Mi-ai amintit cat de mult imi doresc si eu sa am copil :)
Cristina Kryss
Cristina Kryss Acum 7 luni
te inteleg...da aia cu parcul si caruciorul...e exagerata...mie personal mi se rupe de carucioarele altora habar nu am eu daca au sau nu copii in ele daca dorm sau sunt treji...si nici nu ma intereseaza sincer...am 35 ani..nu 15... dar nu e problema mea, cand mergi pe strada cu copilul trebuie sa te astepti ca poate e lume care tipa , se cearta, vorbeste tare la telefon, rade , isi cheama cainele....etc...nu putem sta toti pe silent..cu gandul ca poate in preajam e vreun copil adormit...nu e problema nimanui decat strict a mamei care daca vrea liniste 100% il tine in dormitor...
E A
E A Acum 5 luni
@Cristina Kryss Corect, nu e treaba nimanui, fiecare are dreptatea lui. Cand esti mama nu esti linistita nici in dormitor, nici pe buda ))) lucky u
Cristina Kryss
Cristina Kryss Acum 5 luni
@E A da injuri...in gand :-)) normal... nu e placut pt mama resectiva....dar nici nu e treaba celorlalti trecatori. Vrei liniste stai acasa in dormitor.
E A
E A Acum 5 luni
Te astepti ca altii sa nu fie civilizati dar nu iti doresti asta cand nu ai mai avut de mult cateva clipe de liniste. Imagineaza-ti cel mai bun moment din viata ta cand ti-l strica un strain. Cum sa nu-l injuri, cel putin?
Natalia M
Natalia M Acum 10 luni
ti a comentat cineva ca aratai mai bine mai demult - mie mi se pare ca arati mai bine acum :) adica cumva pari mai tu cu par mai lung ,natural si ochelarii . eu arat nasol rau cu ochelari ( n am nevoie inca sau ceva ) dar la tine parca subliniaza ochii si tot chipul altfel . asta asa ca se trezise careva sa si spuna parerea neceruta si cam nasoala :)
Pamela Lupu
Pamela Lupu Acum 10 luni
,,Aaaa, graviduta..." 😂😂😂 Esti ceva de nedescris ♥️
Madalina Ghiurco
Madalina Ghiurco Acum 11 luni
Esti divina :D Fix așa sunt si eu :P
Silvana Silva
Silvana Silva Acum 11 luni
Si uite asa devin unii dependenti ! Dependenti de Aluziva 😊
jean jean
jean jean Acum 11 luni
E logic ceea ce zici, consimt 100%!
MegaJoolee
MegaJoolee Acum an
Pornind de la un principiu de bază și de maxim bun simț conform căruia nimeni nu datorează nimic nimănui, vorbim discuții. Alegerea de a avea un copil și de a-l crește aparține în totalitate celor care au avut inspirația de a-l face, nicidecum societății. Posibil ca printre cetățenii nepăsători la sensibila problematică a aducerii pe lume a unui bulgăre de aur să existe niște unii care au luat niște decizii de a nu da doi bani pe așa ceva. Și nu avem voie să reproșăm nimic nimănui că e o țară liberă. Alta poate face acum un video și îl urcă pe ROpost cum că un nenorocit de "moș", ca să te citez, nu i-a dat odraslei ei nu știu ce din pungă, zgârcitul dracului! Hai, vă puneți de acord? Nu tot ce vă bate mintea pe voi trebuie să execute restul populației. Poate acel vârstnic se gândea la nevastă-sa care murise sau cum nu l-au mai sunat copiii de 15 luni, nu la alergiile copilului tău. Nu răsare soarele din curul vostru, repetați-vă asta până pricepeți!
Andrei Gae
Andrei Gae Acum an
Ai incercat sa ii iei un set de nisip chinetic???
tauru10 1
tauru10 1 Acum an
chiar recent am fost la un majorat dupa care... la cateva zile, ii spuneam unui cunoscut ca am preferat sa ii dau persoanei bani in ideea ca isi va cumpara apoi ce considera de cuviinta... la care bineinteles ca idiotul o tinea pe-a lui ca... nu... trebuia sa ma gandesc la un cadou, sa-mi pun imaginatia la contributie si sa-i iau ceva ce stiu sigur ca i-ar fi placut... apoi faza cu vorbitu' printre dinti si alinturile alea absolut idioate, iti dau totala dreptate... pe langa ca sunt enervante nici nu dezvolta mintea copilului, dimpotriva, s-ar putea sa-i faca rau in timp... faza cu pusul mainii pe burtica... daca vine de la o persoana absolut necunoscuta, asta arata gradul de cultura si chestiile alea absolut imbecile, ticurile capatate in comunism... despre atitudinea pe care o au unele pitipoance ca si aia care deja au o varsta la care ar trebui sa aiba pretentii in primul rand ei de la ei, nici n-are rost sa mai zic ceva... aia ar trebui sa faca niste cursuri de "cum sa ne cumportam in societate"...
constantin dragan
constantin dragan Acum an
FIECARE SE MANIFESTA CUM SIMTE CUM POATE SIMPLU
Andreea
Andreea Acum an
Da, ma, sigur. Hai sa fim seriosi, stai in casa daca nu iti convine zgomotul de afara!
Costin Marin
Costin Marin Acum an
M-ai omorât cu română-engleza ta amestecată cu jorgonul de Berceni . Dacă nu știam africans nu înțelegeam ce spuneai în engleză. Nu știu ce aveți cu engleza la fiecare 10 cuvinte în română. Parcă ați rămas la 15 ani toți. Chiar sună aiurea. Oricum în română vorbești de nota 10. Și ești amuzantă și interesantă. Bravo.
Andreia Enascut
Andreia Enascut Acum an
Apropo de sunat parintii, am avut situatii unde parintii s-au simtit jigniti cand am intrebat ce as putea sa ii iau copilului daca prefera o jucarie sau ceva util,(gen scaun pt luat masa, ustensile de facut laptele copilului sau mai stiu eu ce ar fi avut nevoie parintii in cresterea copilului) desi stiam ca ei aveau probleme cu banii ii propusesem sa ii dau banii sa ii cumpere ei ce cred ca i-ar fi de folos. Oamenii s-au simtit lezati si mi-au zis ca copilul lor are tot ce este nevoie... nici nu stii cum sa o dai mai bn
Diana Dascalu
Diana Dascalu Acum an
Din pacate ce spui tu tine de educatie sociala si civilizatie. Respira si reaminteste ti ca esti in Romania si ca multi inteleg ce semnale tragi, dar majoritatea o sa se simta ofensati si de limbaj si de poveste si o sa ti spuna sa ti vezi de copil pt ca nu e nimeni altcv dator sa o faca pt tine. Parerea mea este ca daca am fi putin mai atenti la oamenii din jur- batrani cazuti pe strada si ignorati,copii care plang sau cersesc, bebelusi care dorm,femei batute in plina strada etc- cred ca am face un pas mare. Dar mai e mult pana acolo.
Emilia-Nicoleta Butila-Liti
Emilia-Nicoleta Butila-Liti Acum an
Salut. Nu am copii dar, ii ador; lucrand in retail, La noi in magazin Vin si copii. Daca avem ceva snack-uri si mi se leaga un prichindel de suflet, intreb parintele: are voie jellies/cookies...? Mereu vreau sa ofer ceva dar MA gandesc, poate are vreo alergie sau parintii nu le dau dulciuri. Second: copilul este un adult in miniatura; copilul trebuie abordat cu un limbaj normal, Asa isi vor insusi limbajul ca lumea (nu am copii dar am studiat psiho) si chestia asta mi se pare perfect normala. In rest, te-am descoperit recent si iti ador stilul de youtubareala :) Multumesc
argus
argus Acum an
Am inteses ca ai fost iritata ,dar spunand hadicapat ai catalogat persoanele cu handicap ca fiind ceva naspa cand avand un handicap de orice fel nu esti neparat o persoana insuportabila social,alegerea cuvintelor este la fel de importanta in context ca si cuvantul in sine,persoanele cu handicap pot fi sau sant la fel de normale ca si orice alta persoana doar ca au un handicap fizic,mintal etc.. am oprit videoul la minutul doi daor pentru acest fapt, nu sant o pesoana cu handicap de nici un fel dar gandindu-ma la faptul ca as putea fi m-a deranjat alegerea de cuvinte care poate jigni orice persoana cu handicap.
Jules
Jules Acum an
Cred că a înțeles toată lumea la ce s-a referit, liniștiți-vă panseluțelor.
Lavdeea Stef
Lavdeea Stef Acum an
Frate ce ai pustoaica aia care e crizata? Vrei empatie nu? Ghici ce asta e provocarea daca vrei sa faci copil in Romania. Eu am un lrieten bun care a zis Nu! NU aici si nu asa. Sa faci copil nu e doar ca iti asum la nivel conjugal sau material ci si social...stii cum e asta? Eca aia cu parintii care până la 30 de ani o ard aiurea si deodata ii pasioneaza sistemul de invatamant insa pana atunci au facut ce au vrut ...si se trezesc parinti si vad neajunsurile "sa faca astia!" Dar ei asa destepti nu s ar face niciodata profesori ca "nu e bani maica" fiindca aia cu vocatia vine odata cu munca ...toti avem un talent dar nu muncim sa l dezvoltam. Treaba asta cu empatia si cu educatia e o problema in Romania care nu vin asa spontan...ci prin ani de constientizare (Prietenele tale sunt idioate daca iti pun mana pe burta fiindca trebuiau sa stie ca nu e ok fiindca uterul percepe asta ca fiind amenintare. Aia cu maimutarelile scoase pe gura sunte cele mai nasoale prejudicii aduse copiilor. La fel si cu diminutivele folosite de catre adulti...orice hipopotam e grasut si mananca ciorbica...iar graviduta e puti graviduta nu mult...deci nu e gravida si alte idiotenii care nu au logica. O pisica mica, poate fi numita pisicuță pt a se stii clar varsta si marime deci exprima o realitate altfel de ce dracu sa vobesti ca un adult ca sunt micuta si manac o ciorbica si imi pun caciulita pe caput...wtf. Asa adulti cretin gasesc in jur. )
mendy
mendy Acum an
asa am patit si eu. am niste vecini care atunci cand s-au mutat tineri fiind mai dadeau petreceri. ea era gravida si am incercat sa ii explic ca si eu am copil mic si as dori noaptea sa mai inceteze cu petrecerile ca vrem si noi sa dormim, poate nu muzica in sine deranja dar tipau...dupa cateva pahare nu iti mai pasa ca sub tine e un copil. acum a nascut si ea, si intr-o sambata trebuia sa montez niste mobila si fiind in programul unde copii nu dorm am facut nicte gauri in perete. imediat ma sunat ca vai copilul ei doarme! serios? acelasi lucru facea si fica mea la 2 noaptea cand barbatu tipa si tropaia doar casa ne faca in ciuda ca el e cineva si cum indraznesc sa ii atrag atentia ca el e in casa lui si face ce vrea!
Moni Monalisa
Moni Monalisa Acum an
Mângâiatul pe burta (la gravide) provoacă contracții. Am stat o săptămână în spital ,în săptămâna 30 din cauza contractiilor. "Vai ce burtica frumoasa, hai sa punem mana"
Alexandra R. P.
Alexandra R. P. Acum an
Îmi place super mult de tine, te urmăresc de câteva zile non stop, dar ai fost rea la faza cu bătrânul și Bake Rolls-ul. 😂
Berry
Berry Acum an
Nu am prea avut contact cu copiii mici, dar mereu tac și fac loc mamelor cu căruciorul
nice color
nice color Acum an
...nu vei gasi oameni ca tine foarte multi ,nu sunt educati corect si ajung parinti cocalari care la fel isi vor creste copii
Ciuvica Maria Emanuela
Ciuvica Maria Emanuela Acum an
Nu mai citesc comentariile ca ma umplu de nervi. Unii chiar nu au ce face si vorbesc d'ampulea... Tu esti mega misto si si nici nu are rost sa raspunzi unor idioti 🙄
Miruna Bunduc
Miruna Bunduc Acum 2 ani
Eu am 13 ani si de fiecare data cand trecem pe lângă un cărucior,încerc sa-i fac pe prieteni mei sa tacă.
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Bravo!
Rusch Catalin
Rusch Catalin Acum 2 ani
Ce ma mai enerveaza teribil este faptul ca multi oameni pun mana pe copii fara sa intrebe parintii inainte . Am un baietel de 3 ani si cand vad ca cineva pune mana pe el fara acordul meu, pur si simplu ma ia capul... Sunt de acord sa puna mana pe el decat daca este in pericol, altfel, intreaba frate inainte !
mihaela mihaela
mihaela mihaela Acum 2 ani
Aoleuuu ce m.am regasit in ceea ce ai spus cu mancarea. 🙄🙄🙄 Sunt oaia neagra🙄. "Aoleu,nu ii dai napolitata?corn?suc?tort?" Aaaa,eu I.am dat de toate😒😒🙄🙄🙄
Verbs describe us #culturacastildeviata #artgoeson
Verbs describe us #culturacastildeviata #artgoeson Acum 2 ani
felicitări pentru creșterea copilului în compania cățelușului! :)
Melania Nicoleta
Melania Nicoleta Acum 2 ani
Așa vorbești tu cu "moş"? Nu te gândești ca și părinții tai sunt învârstă! Sa.ti fie rușine!
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Nu mi-e rusine. Exista si "mosi" pe care ii respect, dar nu pe ala care ii da Bake Rolls copilului meu de doi ani. Varsta nu are legatura.
Andrei Măuţă
Andrei Măuţă Acum 2 ani
Matei mi se pare foarte inteligent dacă nu se joacă cu jucăriile autohtone și caută să combine, să se joace cu chestii practice. V-ați gândit să-l dați când mai crește la ceva bazat pe artă sau creație, cum ar fi un instrument, pictură, desen, orice în genul acesta? Și eu făceam la fel când eram de vârsta lui. Mi-a zis mama că eu îi luam oalele și lingurile și mă jucam de-a bucătarul și mă tot jucam făcând din cutii mașini de spălat, din animăluțe de pluș făceam elevi și eu le eram profesor, din hârtii făceam bani. Copil fiind, eram creativ și îmi imaginam foarte multe, iar ulterior mi-am descoperit latura artistică. Actorie, canto, piano, chitară, fotografie. Acum îmbrățișez partea artistică, deși sunt bun și pe lucruri practice (lucrez în IT). Am IQ 142. Nu zic astea în mod ostentativ, ci pentru a pune în evidență că nervii pe care cu siguranță ți-i face, se vor dovedi a fi talente pe care nu le-ai văzut inițial. Să-ți trăiască și sunt sigur că-ți va aduce o mulțime de bucurii.
Andrei Măuţă
Andrei Măuţă Acum an
@ALUZIVA ma bucur sa aud asta! Multumesc, la fel! :)
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Foarte tare! Ba da, ii stimulam orice latura, in mod deosebit pe cea artistica. Matei canta cu ta-su la microfon, la pian si la chitara, toate reale, dar si la tobe de jucarie. Ma rog... "canta" e mult spus :)). Il las sa isi bage mainile in oalele mele cu mancare, ii dau sa sparga oua, sa amestece cu lingura de lemn etc. Il implicam in tot si se dezvolta extrem de frumos. Multumesc, spor in toate si zi faina!
Ramona B
Ramona B Acum 2 ani
se zice ca e nevoie de un sat intreg ca sa cresti un copil, dar nu lasa numai satul! e treaba ta de parinte sa nu iesi in parc sau pe strada cu copilul cand stii ca e ora lui de somn, ca sa nu risti sa ti-l trezeasca oamenii care vorbesc tare, asa cum e treaba ta de parinte sa nu il lasi sa ia mancare de la straini, mai ales daca stii ca e alergic. oamenii de pe strada nu iti datoreaza nimic. da, ar fi dragut sa fie mai atenti cu anumite lucruri, dar nu iti sunt datori sa faca asta, sa protejeze in vreun fel copilul tau sau vreun alt copil in afara de al lor.
mihaela mn
mihaela mn Acum 6 luni
e gresita pt ca nu iti convine tie? ghinion. nici eu, nici altii nu suntem responsabili de copilul tau. Daca vreau copil de care sa am grija, imi fac singura ☺
Idk Help
Idk Help Acum 7 luni
Ideea ca nu poti avea asteptari de la oameni in general, dar te astepti putin la oamenii cu copii sa inteleaga prin ce treci ca mama. Uneori ca mama iti doresti sa poti iesi in parc sa stai sa iei o gura de aer fara sa ai grija constant de ce face copilul tau. Desi da sunt de acord, oamenii nu iti datoreaza nimic, dar doar ar fi ceva frumos ca uneori sa fii atent mai ales daca stii cum e sa ai copii.
AndraSterian
AndraSterian Acum 10 luni
Si eu cred la fel.. eu intreb parintii, inainte, daca e ok sa manance copilul ceva, dar nu voi avea grija sa nu vorbesc langa un copil. Poate de acum voi avea, nu stiu. Pana acum maxim nu am mai vorbit urat in preajma.
Ramona B
Ramona B Acum an
@ALUZIVA posibil. Poate în timp, când /dacă voi avea copil, voi realiza ca am avut o mentalitate greșită și o sa îmi asum chestia asta. Însă la momentul la care am văzut clipul, asta am gândit.
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
Mentalitatea ta e gresita.
Roxana Iuliana
Roxana Iuliana Acum 2 ani
Ești cea mai tare . Și eu sunt însărcinată , sunt la inceput ... 😍😴
Ana Constantin
Ana Constantin Acum 2 ani
Te ador. Eu am zis ca incep sa fac tricouri cu "nu hraniti copilul". Ai pus puctul pe I de la A la Z. Ma bucur ca te-am descoperit. Cat despre stalcitul cuvintelor, incep sa cred ca oamenii(si vocile din jucariile interactive in romana)..pleaca de la premisa ca sunt retarzi copii si trebuie sa le vorbeasca ca atare. Sa nu te schimbi ever si nu uita. Nu esti nebuna...lumea din jur este 😂🤣
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
multumesc mult! sa stii ca ma uit in jur si ma scarpin in cap. pe bune ca uneori vad ca sunt in minoritate si prefer sa tac. drept dovada, oameni care comenteaza ca as fi vreo printesa cu pretentii exagerate si zic sa-mi culc copilul acasa *facepalm*
Vasilică Descultu
Vasilică Descultu Acum 2 ani
Bună
Raluca B
Raluca B Acum 2 ani
Din cauza tutelor cu păr pe limbă mi-e groază cand merg cu copilul adormit in parc. Urla ca niște dementi, culmea cu copiii lor după ei.
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
dap! si parca te astepti ca astia cu copii sa stie, dar uite ca nu e asa.
fjzjshxjf xjdhsvz
fjzjshxjf xjdhsvz Acum 2 ani
Du te si plimba l in padure daca nu te poti adapta societatii din ziua de azi
ALUZIVA
ALUZIVA Acum an
@fjzjshxjf xjdhsvz Pai si facem ceva sa schimbam? Eu am inceput prin a face un clip despre asta si a informa oamenii care pana acum nu isi dadeau seama de anumite lucruri. Un copil de 13 ani mi-a spus ca de acum inainte va vorbi mai incet cand trece pe langa un carucior. Asta inseamna ca am facut o schimbare in bine.
Ciuvica Maria Emanuela
Ciuvica Maria Emanuela Acum an
Adapta societatii? Hai pa ba cu din-astea ca eu merg pe varfuri in bloc sau in parc cand vad oameni cu copiii. E vorba de educatie care lipseste cu desavarsire.
Ela Eli
Ela Eli Acum an
@ALUZIVA f bine punctat si buna ideea. Poate in viitor ai sa vb si despre parintii needucati, care se cred buricul Pământului, gen-lasa caruciorul cu copil in mijlocul culoarului unui magazin si se duce in celălat capăt. Parca nu ar fi si datoria ei/lui sa ocolească, sau cei care nu le explica copiilor ca nu se poate acum si sa faca educație cu ei acasa, ii scot cu ei la cumparaturi si se apuca copii sa faca niste crize in magazin ca si uiti tu după ce ai intrat acolo. E vb la o adica de bun simț și respectarea spațiului celuilalt din ambele părți. Numai bine.
fjzjshxjf xjdhsvz
fjzjshxjf xjdhsvz Acum 2 ani
In general, conceptul de “societate” este abstract, devine si mai abstract cand traiesti inte o tara precum Romania.Crede-ma, va mai dura multi multi ani pana sa poti avea pretentii de comportament etic pe aici, de asta devine invers.Nu trebuie sa te mire absolut nimic de aici, tu devii nepotrivita “societatii” de aici, cerand lucruri ce sunt normale in alte locuri.Mai pe scurt o sa se urle, sparga seminte si bea bere in parcuri + fluierat femei inca 50 de ani de acum.Asta e normalitatea aici.
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
pai din padure am plecat acum cateva mii de ani. unii oameni au evoluat intre timp si pot convietui intr-o societate. problema e la cei care fac parte din societate si se comporta ca si cum ar trai inca in padure. e putin invers, daca intelegi ce vreau sa zic.
Sikossu Mad
Sikossu Mad Acum 2 ani
In mare parte ai dreptate...ce uiti tu este ca traim intr-o tarisoara nu foarte civilizata.Si asta se poate vedea oriunde in jurul tau...Eu inteleg dorinta ta de a trai intr-o lume cat mai buna,dar din pacate noi romanii nu suntem foarte educati,respectuosi unii fata de altii(nici macar fata de natura)si chiar nu ne pasa mai deloc unii de altii.Atunci de ce crezi ca ar pasa cuiva ca atunci cand tipa pe strada te-ar putea deranja pe tine sau pe bebelusul din carucior?Sau de intolerantele lui la alimente?Pana si cadouri facem fara sa ne pese daca o sa ii placa(potriveasca)persoanei caruia ii daruim.Stiu multi parinti carora nu le pasa de proprii copii...Oricum e doar o parere personala nu altceva.Imi place canalul tau,felul tau de a vorbi "pe fata".Cu exceptia combinarii cuvintelor romanesti cu cele in limba engleza,o chestie intalnita foarte des in ziua de azi mai ales in multinationale...
Ana Balan
Ana Balan Acum 2 ani
O data cineva vroia sa-i dea un cubulet de ciocolata copilei mele de 1 an. Degeaba am zis eu NU!!!! Facand si crize de isterie. "Sa invatam copilul sa guste din toate" Hai sa-i dam niste ţuica si o ţigara atunci. O sa-i dau eu de toate dar când o sa fie mai mare
Ana Balan
Ana Balan Acum 2 ani
Fii-mea, Cea mare doarme toata noaptea de când avea 2 luni dormea si de 2-3 ori pe zi când era mica (pana la 1 an) cu galagie in casa cu zgomot pe strada, daca dadeam cu aspiratorul. Dar sa nu cumva s-o misti din locul in care a adormit. Int-o zi eram cu ea pe strada in carucior, avea 1 an si jumate si i-a facut rau si a vomitat pe geaca. Pana am ajuns acasa s-o schimb a adormit. Daca o trezesti adoarme foarte greu. Pentru o clipa (o clipa mai lunga) M-au gandit s-o las sa doarma in carucior cu geaca murdara. Pe urma am luat-o si am schimbat-o. Fetele mele sunt mai mari decat media si au crescut foarte repede. Când le cumpar haine le imbraca imediat. Nu le-am cumparat haine de 12 luni când aveau 3. Pe Cea mica o imbracam cu haine de 9-12 luni de când avea 5 luni.
Mititelu Andrei
Mititelu Andrei Acum 2 ani
ai n.ai mingea dai la poarta ;)
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
:)) salutare, bine ai venit p-aici!
aicidenisa
aicidenisa Acum 2 ani
Hai ma, ca aia cu vorbitu' scalcit se permite cand e bebele mic de tot. Sper 😂
aicidenisa
aicidenisa Acum 2 ani
Aluziva Hahahahaha. Acum stiu ce zici
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
Denisa, e altceva ce zici tu, te inteleg :)) problema e cand copilul creste si incepe sa vorbeasca. exemplu> Matei spunea "manana" in loc de "banana". iar scoacra-mea, de dragul lui si cat era de scump cand stalcea cuvinte, il intreba daca "ii da buni manana??" pe un ton pitigaiat, alintat pana la refuz si stalcit, de eu si Adi ne rupeam parul din cap :))) vezi diferenta? :))
Alexandra Florentina
Alexandra Florentina Acum 2 ani
Merci pt catel 😊! Revenind la frustrari, pe mine ma enerveaza maxim parintii care isi lasa copiii sa vina gramada pe carucior. Fetita mea are 6 luni si doarme in carucior de fiecare data. Nu ma pot supara pe copii, ca ei nu au nici o vina, dar chiar nu ii inteleg pe adulti, mai ales ca toti ne-am chinuit candva sa ne adormim odraslele. Ma mai enerveaza si dorinta de a "palpa" copilul altuia. Fi-mea are falci grasane, din alea de saliveaza babele si tantarii si evident ca toti au tendinta sa vina catre ea, sa o mangaie. Ma enerveaza. Oricum imi place ca dai glas gandurilor mele :))
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
imi si imaginez niste falcute grasane si roz, hihi! asa era si Matei si toata lumea spunea ca e gras, cand de fapt el era slab si lung si cu ditamai falcile :)) dar imbracat gros parea o gogoasa :)) da, asa e, o uitasem pe asta cu puzderia de copii calare pe carucior. ar mai fi muulte de zis si recunosc ca pe masura ce creste Matei mai uit din ele. stai sa vezi material nou cand apar gemenii :))
Dan Georgescu
Dan Georgescu Acum 2 ani
Super! Mai puțin faza cu "handicapații '. Jignești, fără să vrei, o categorie de oameni mai amărâți. În rest, toate bune!
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
asa e, recunosc, voi incerca sa evit in viitor :(
Dan Georgescu
Dan Georgescu Acum 2 ani
Am prins exact ideea. Formularea era un pic nefericită
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
recunosc ca m-am gandit dupa ce am filmat la asta, ca cineva ar putea sa spuna asa ceva, dar desigur ca nu asta mi-a fost intentia. imi place sa cred ca se intelege din clip ce am vrut sa spun, intentia nefiind sa jignesc o categorie de oameni. multumesc!
Travel n'2
Travel n'2 Acum 2 ani
tze vlogutz dragutz :)) tare bune infos-urile si asa de bun simt!
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
:)) multumesc !
Ștefan Daniel Bărbuia
Ștefan Daniel Bărbuia Acum 2 ani
RESPECT!
Temen
Temen Acum 2 ani
Cati ani aveai la primul video pus ? Ce bine aratai atunci :(
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
=)) ce voalat! aveam 23-24 ani. hai ca m-ai facut sa rad :))
Rosioara Bogdan
Rosioara Bogdan Acum 2 ani
cat am ras la faza cu pufoaica de un an:))))
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
:)))
Alex B
Alex B Acum 2 ani
Aia cu tipatul cand treci pe langa un copil o inteleg. Dar treaba cu batranelul, nu.. Plm nu eu trebuie sa ma gandesc la copilul tau.. vine rapid, alearga sau ce-o face el si baga mana-n punga .. ar trebui sa ii iau eu mana din punga mea si sa-i explic ca daca-ti da mama voie? De cand treaba asta? Eu trebuie sa ma ingrijorez de copilul tau? Nu o sa fiu salbatic sa-l indepartez, daca vine rapid si vrea chipsuri, iti dai seama ca o sa-i dau, ca eu am alte griji pe cap si nu o sa stau sa imi pun un set de intrebari de genu: oare o avea diabet? oare maica-sa e de acord cu chips-urile?? Ma cam doare-n pl, daca copilul tau vrei sa fie in siguranta fii cu ochii pe el tot timpul. Ca pe mine nu ma intereseaza ca vrei tu 5 min libere sa dai scroll pe facebook.
Ionela pintea
Ionela pintea Acum an
Sper sa ajungi sa vezi cum e sa ai probleme de vedere atunci vei înțelege până atunci rămâi la fel de prost si te legi de toți.
Ionela pintea
Ionela pintea Acum an
Ce treabă are miopia cu copii si selecția naturală? Miopia e genetică si nu e vina ta dacă esti miop. Eu am ajuns la -8 dioptria si asta înseamnă ca tre sa mor? Cat despre copii uneori cand vine un copil sa îți ia ceva din punga primul instinct e sa ii dai ce vrea
Roxana Mihaela Tache
Roxana Mihaela Tache Acum an
faceai o laie@Alex B , din moment ce te doare in cur de copilul altuia si n ai nici un stres daca cumva contribui in ai face rau! Ca de ce sa te intereseze, daca nu esti platit pentru asta, vorbesti ca sa te afli in treaba! vorbeste cu sens, zi ceva inteligent! Ma cunosti cumva? tragi concluzii in baza a ce?
Alex B
Alex B Acum an
@Roxana Mihaela Tache sper ca nu suntem colegi. Cand eram eu stundent la psihologie si faceam terapie comporortamentala cu copii autisti tu probabil dormeai, fiind obosita de la urcata pe mese in cluburi din centrul vechi. Asa ca te rog, stai in banca ta.
Ayleen ʕ·ᴥ·ʔ
Ayleen ʕ·ᴥ·ʔ Acum an
@Ciuvica Maria Emanuela daca o sa am copii vreodată (desi nu cred pentru ca nu ii suport) cu siguranță nu i as creste asa si nu le-as sufla jn cur ca vai, e alergic la apa sau drq stie ce. "Pe vremea mea",(nu-s asa bătrână dar cand eram eu copil nu aveam toti telefoane si net) parintii mei habar n-aveau daca am intoleranță la ceva, pur si simplu nu se interesau. Mâncam toate prostiile pentru ca e normal si sunt in viata și foarte bine. 🤣 Cu siguranță as fi de acord sa ii duc la control sa vad daca au ceva, dar nu as fi in halul asta de strict. Si cum a zis cineva mai sus, daca moare sau nu rezista la un chips inseamna ca e selectie naturala 😂😂😂
Myo Crucianu
Myo Crucianu Acum 2 ani
Foarte foarte foarte util clipul pentru mine care încă nu am copii. Te pup și aștept următorul clip
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
multumesc mult! :D
Georgiana Tirila
Georgiana Tirila Acum 2 ani
Nu stiu cata rabdare ai cu rubedeniile care nu inceteaza sa iti dea sfaturi despre cum este\nu este bine...in ceea ce te priveste si pe tine si pe copil... La mine a fost groaznic...ptr ca nu sunt traditionalista si am fost inecata cu toate aberatiile babalâcilor👿 Sarcina usoara!! 😘😻
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
pai nu prea am, sa stii :)) m-am certat cu toti pentru o gramada de lucruri, cum ar fi cat de gros sa il imbrac, cate mese pe zi sa aiba, cat de des sa ii fac baie etc. dar uneori nu ai cu cine, efectiv, si n-ai decat sa zici ca ei si sa faci ca tine, ca daca iei in seama fiecare sfat si comentariu te iei cu mainile de cap :)) multumesc! :*
Florin Grozea
Florin Grozea Acum 2 ani
Hai că am râs. Că am trecut prin astaaaaa de atâtea ori!
Flavia Florea
Flavia Florea Acum 2 ani
ODODODODODODODODOD YAAAAAAAAAAAAS
Camelia Pretty
Camelia Pretty Acum 2 ani
Saptamana trecuta tocmai iesisem de la doctorul de familie cu fetita care era in plina eruptie dentara, dupa un episod de plans urat in cabinet adormise. Eh si cum eram noi acolo langa masina cu ea in scoica, am zis sa o lasam 10 min la umbra sa doarma linistita ca ne era si frica sa nu o trezim cand inchidem portierele. Asaaaaa... si se gaseste baba nebuna ( altfel nu ii pot spune) de la parter sa tipe ca sa nu ii zgariem masina sotului ei. Wtfff. Nu stiam cum sa o facem sa taca din gura sa nu o trezeasca. Sotul - Taci bre ca trezesti copilul . Deci am plecat super nervoasa ca imi venea sa o strang de gat. Numai noi stiam cat ne chinuiam cu ea si vine Duduia nebuna. Doamneee. Legat de cadouri. Sapt trecuta au venit la mare niste prieteni cu o fetita de 3 ani si nu stiam ce sa ii iau. Am sunat-o pe mama ei si mi-a zis sa stau cuminte. Dar i-am luat niste carti de povesti ca stiam ca mamei ei ii place sa ii citeasca povesti piticei, si un set de par colorat si un xilofon. I-au placut. Atata mamei cartile cat si copilului jucaria si setul de par. Inca nu am experienta cu cadourile la copii. Mai am o prietena care luna viitoare va naste si ii iau pampersi, aleze si o lampa de veghe ( consider ca astea sigur vor fi folosite sigur) si hainute ii voi lua pt varsta 9-12 luni cand va inceta sa mai primeasca dupa nastere si botez vor fi tocmai bune. Bineinteles ca ma uit sa fie potrivite pt sezon si varsta lui bebe. Si eu am primit rochite pentru varsta 1-3 luni cand bebe s-a nascut in noiembrie :))). Stiu ce inseamna sa primesti lucruri inutile
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
OMFG, i hear you sista, doar am trait asta de ataaaatea ori! :)) Iar la faza cu hainele si cadourile, nici eu nu le stiam inainte, tocmai d-aia am facut clipul asta! multumesc pentru feedback si va doresc liniste si rabdaaare! :))
Anna Maria
Anna Maria Acum 2 ani
This needs more views 😊
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
thanks, you're a peach!
Alex
Alex Acum 2 ani
Pai si eu unde ma incadrez, ca am dar, n-am copil. :))
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
pune mana si invata si da mai departe :)) in scurt timp veti simti pe pielea voastra aceste lucruri! #lovelove pup-o pe Ana! :*
Beatrix - RhapsodicWinner
Beatrix - RhapsodicWinner Acum 2 ani
Fain video,ca întotdeauna!
ALUZIVA
ALUZIVA Acum 2 ani
multumesc mult! :*
Laura - Pentru mine esti ❤️ [Manele 2021]
3:23
Big Man Music Oficial
Vizionare 197 K
Nikolas - Vreau s-o ...😈 (Manele Hit) 2021
3:02
Kompact Play Music
Vizionare 672 K
JAPCA PE FATA LA REGINA MARIA!!!
12:28
ALUZIVA
Vizionare 79 K
MAMA A TREI BAIETI?! + REACTIA LUI ADI
12:48
Laura - Pentru mine esti ❤️ [Manele 2021]
3:23
Big Man Music Oficial
Vizionare 197 K
Nikolas - Vreau s-o ...😈 (Manele Hit) 2021
3:02
Kompact Play Music
Vizionare 672 K
Legolcsóbb vs Legdrágább Kaják a Városban?
8:48
24 ORE pe CANAPEA BOGATĂ sau pe CANAPEA SĂRACĂ
8:18
Try Not to Laugh (GTA V MEME EDITION)
17:53
JJ Olatunji
Vizionare 4,4 mil